Firma Ayden została wybrana przez Amazon Japan do zoptymalizowania procesu płatności dla swoich klientów.
Dane dotyczące płatności i doświadczenia związane z rozliczeniami odegrały znaczącą rolę w przyjęciu handlu elektronicznego na rynku japońskim w ciągu ostatnich kilku lat. Ayden zauważył, że wybór platformy płatniczej przez Amazon Japan umożliwi firmie oferowanie skutecznych rozwiązań płatniczych klientom dokonującym zakupów w Japonii i za granicą. Jonathan Epstein, regiolany dyrektor w Adyen powiedział:
Japoński sektor cyfrowy odnotował przyspieszony wzrost w ciągu ostatnich dwóch lat. Korzystanie z platformy Adyen pozwala Amazon Japan oferować bogatsze doświadczenia klientów dzięki naszym narzędziom do optymalizacji płatności i wglądowi w dane.
W 2021 roku Ayden otrzymał zgodę regulatora na otwarcie oddziału bankowego w USA. Ostatnie 12 miesięcy było kluczowe dla globalnej ekspansji firmy. Na początku tego roku Ayden rozszerzył swoją obecność poza płatności i ogłosił nowe wbudowane produkty finansowe.
Płatności
Henri Tsuruta, szef działu finansowego Amazon Japan Consumer Payments, wspomniał, że bogate doświadczenie firmy Ayden w sektorze płatności odegra ważną rolę w usprawnieniu procesu obsługi klienta w Amazon Japan.
Staramy się zapewnić naszym klientom jak najlepsze doświadczenia podczas zakupów, a globalne doświadczenie Adyen w zakresie płatności doskonale pasuje do filozofii zorientowanej na klienta firmy Amazon
Ayden oferuje kompleksowe usługi płatnicze, wgląd w dane oraz produkty finansowe w ramach jednego globalnego rozwiązania. Firma posiada biura w różnych lokalizacjach na całym świecie. Współpracuje ona obecnie z niektórymi wiodącymi światowymi firmami, takimi jak Facebook, SHEIN, Uber, Spotify, L’Oréal, Cathay Pacific, Grab, Klook i Singapore Airlines. Spółka podkreśliła:
Współpraca z Amazon Japan, opisana w tej aktualizacji dla sprzedawców, podkreśla ciągły rozwój Adyen z obecnymi i nowymi handlowcami na przestrzeni lat.