Revolut bada skargę, że były szef firmy na Wielką Brytanię przypadkowo wysłał SMS-a do zdenerwowanego klienta, mówiąc, że będzie na niego czekał „w ogrodzie z shotgunem”.
James Radford wysłał wiadomość do klienta po otrzymaniu szeregu skarg i wiadomości głosowych na temat zamrożenia konta biznesowego na jego osobisty telefon komórkowy.
Radford, który odszedł z firmy w marcu po trzyletniej karierze jako CEO, chciał wysłać wiadomość do kogoś innego.
Zamiast tego, nieumyślnie wysłał wiadomość do klienta, pisząc: „Nie martw się, będę siedział w ogrodzie z moją strzelbą, czekając na niego”.
Rzecznik Revolut powiedział brytyjskiemu The Telegraph, że firma bada zarzuty.
Odejście Radforda w marcu było niedawno po rezygnacji dyrektora finansowego firmy Mikko Salovaara. Dwuletnie dążenie firmy do zabezpieczenia brytyjskiej licencji bankowej wydaje się być bowiem zagrożone.