Goldman Sachs i American Express, wiodący dostawcy usług finansowych w Ameryce, nawiązali współpracę. Jej celem jest dostarczanie zintegrowanych rozwiązań w zakresie cyfrowych płatności dla klientów korporacyjnych. Według firm, nowy innowacyjny produkt będzie wspierał wiele opcji płatności.
American Express i Goldman Sachs Transaction Banking podjęły współpracę nad rozwiązaniem płatniczym opartym na chmurze. W ramach nowego projektu, w platformie Goldman Sachs TxB po raz pierwszy zostaną osadzone wirtualne karty American Express.
W czerwcu 2021 roku Visa ogłosiła partnerstwo z Goldman Sachs w celu ułatwienia globalnych płatności. Firmy nawiązały współpracę, aby wspierać klientów w bezproblemowym przepływie pieniędzy z różnych części świata.
Dzięki najnowszemu partnerstwu American Express i Goldman Sachs dążą do ułatwienia i usprawnienia płatności B2B dla dużych firm. Dean Henry, wiceprezes ds. globalnych usług komercyjnych w American Express powiedział:
Główną bolączką naszych klientów korzystających z kart płatniczych jest zarządzanie wieloma platformami i niezliczonymi czasochłonnymi, kosztownymi i skomplikowanymi procesami, aby dokonywać, śledzić i uzgadniać tysiące transakcji płatniczych każdego dnia. Cieszymy się, że możemy współpracować z Goldman Sachs w celu zmodernizowania tych przestarzałych procesów płatności B2B. Wspólnie wyznaczamy nowy standard bankowości transakcyjnej dla dużych firm. Oferujemy przy tym dostęp do szybszych płatności i śledzenia w czasie rzeczywistym. To może zwiększyć efektywność i obniżyć koszty.
Platforma TxB Goldman Sachs
Platforma TxB Goldman Sachs jest jedną z najbardziej popularnych platform usług finansowych. Oferuje on zarządzanie gotówką korporacyjną oparte na API. Posiada też możliwości płatności krajowych i walutowych oraz produkty zarządzania płynnością. Hari Moorthy, główny dyrektor TxB w Goldman Sachs powiedział:
Stworzyliśmy platformę Goldman Sachs TxB, aby zapewnić naszym klientom nowoczesną platformę do zarządzania gotówką, która jest cyfrowa, zwinna, łatwa w użyciu i bezpieczna. Wnosi też do świata płatności B2B doświadczenie użytkownika na poziomie konsumenckim. Jesteśmy zachwyceni, że możemy kontynuować tę misję współpracując z American Express.