Notowany na giełdzie Nasdaq dostawca usług płatniczych, MoneyGram International, połączył ostatnio siły z Mobily Pay – jednym z najszybciej rozwijających się portfeli mobilnych na Bliskim Wschodzie. Partnerstwo to ułatwi konsumentom w Arabii Saudyjskiej korzystanie z usług płatniczych.
Dzięki niedawnej współpracy, Mobily Pay planuje wzmocnić swoją istniejącą ofertę cyfrową. Partnerstwo, które ma być dostępne dla klientów jeszcze w tym roku, pomoże MoneyGram skutecznie zwiększyć liczbę przetwarzanych płatności dzięki infrastrukturze opartej na API i najlepszej w swojej klasie technologii. Alex Holmes, prezes i dyrektor generalny MoneyGram powiedział:
Cieszymy się, że możemy współpracować z Mobily Pay, aby dotrzeć do milionów nowych konsumentów w Arabii Saudyjskiej za pośrednictwem naszej wiodącej globalnej sieci. Cyfryzacja naszej globalnej sieci jest kluczowym elementem naszej strategii wzrostu, a my nadal odnotowujemy wyjątkowe wyniki. W miarę przyspieszania wzrostu popularności portfeli mobilnych, cyfrowe partnerstwa z firmami takimi jak Mobily Pay tworzą ogromną wartość dla konsumentów i wzmacniają naszą wiodącą pozycję na tym szybko rozwijającym się rynku.
Moneygram w maju 2022 roku opublikował swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022 roku. W raportowanym okresie przychody cyfrowe MoneyGram osiągnęły najwyższy w historii poziom 83 milionów dolarów.
Usługi cyfrowe
W najnowszym komunikacie prasowym MoneyGram podkreślił, żeaplanuje rozszerzyć swoje usługi cyfrowe na rozwijającym się rynku Bliskiego Wschodu. Ayman Aleissa, dyrektor generalny Mobily Pay skomentował współpracę w następujący sposób:
MoneyGram jest jedną z wiodących i najbardziej wiarygodnych firm zajmujących się międzynarodowymi transferami pieniężnymi. Dzięki temu nowemu strategicznemu partnerstwu użytkownicy Mobily Pay będą mogli przekazywać pieniądze – na konto bankowe, do portfela cyfrowego lub w gotówce – za pośrednictwem globalnej sieci obejmującej ponad 200 krajów i regionów. To nowe partnerstwo odzwierciedla strategiczne dążenia Mobily do zapewnienia użytkownikom najwyższej jakości usług poprzez dostarczanie kompleksowych usług cyfrowych, które podnoszą poziom życia osób indywidualnych, a także potwierdza chęć dalszego wspierania przez Mobily procesu transformacji cyfrowej w Królestwie.