Firma IHS Markit ogłosiła niedawno partnerstwo z FinTech Studios. FinTech Studios to twórca opartej na sztucznej inteligencji platformy chmury dla firm finansowych. Celem współpracy jest dostarczanie wysoce przydatnych informacji rynkowych, badań i analiz. Wszystko to w ramach thinkFolio, platformy do zarządzania inwestycjami firmy.
W komunikacie prasowym IHS Markit wspomina, że Apollo.ai od FinTech Studios wykorzystuje silny silnik AI do tworzenia materiałów związanych z rynkami finansowymi. Najnowsza integracja umożliwiła użytkownikom zarządzanie swoimi portfelami oraz przeglądanie aktualnych wiadomości branżowych i danych rynkowych na tej samej platformie.
Założona w 2014 roku firma FinTech Studios gromadzi informacje z różnych źródeł publicznych i premium, w tym z wiadomości, badań, mediów społecznościowych, blogów, urzędów regulacyjnych, korporacyjnych i branżowych. Jim Tousignant, CEO w FinTech Studios powiedział
Solidne zarządzanie inwestycjami jest napędzane przez świadome podejmowanie decyzji i generowanie pomysłów. Dzięki tej integracji możemy udostępnić klientom thinkFolio na całym świecie nasze cieszące się uznaniem, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie w zakresie informacji i inteligencji oraz zapewnić użytkownikom front-office dostęp do wiadomości i danych finansowych w czasie rzeczywistym, które są bezpośrednio związane z ich uniwersum inwestycyjnym i rozszerzają ich wewnętrzne badania i treści wspierające podejmowanie decyzji.
W lipcu 2021 roku HSBC dołączył do usługi wymiany walut świadczonej przez CLS i IHS Markit.
Partnerstwo
W najnowszym komunikacie IHS Markit wspomniał, że współpraca z FinTech Studios jest integralną częścią strategii interoperacyjności thinkFolio. Firma planuje usprawnić klientom obsługę w całym cyklu życia inwestycji.
Komentując partnerstwo, Brett Schechterman, dyrektor zarządzający i globalny szef thinkFolio w IHS Markit, powiedział:
Partnerstwo z FinTech Studios przynosi interoperacyjne, nadające się do działania wiadomości i informacje rynkowe klientom thinkFolio dokładnie wtedy i tam, gdzie ich potrzebują. Integracja ta, w połączeniu z własnymi badaniami klientów, wzbogaci pakiet wsparcia decyzyjnego thinkFolio o dopasowane, kontekstowe informacje w czasie rzeczywistym, pochodzące z wiodącej wyszukiwarki informacji i pomoże zwiększyć produktywność i efektywność użytkowników.
Na początku tego tygodnia, CME Group i IHS Markit ogłosiły rozpoczęcie działalności joint venture.