Jak donosi BusinessInsider, Amazon w ramach Project Santos pracuje nad rozwiązaniem point-of-sale (POS), które ma konkurować z gigantami branży.
Project Santos to specjalna (niegdyś tajna) grupa zadaniowa uruchomiona przez Amazon w zeszłym roku. Jej celem jest stworzenie innowacji, które pozwolą konkurować z kanadyjskim gigantem Shopify oraz PayPalem
Zgodnie z wewnętrznym dokumentem Amazona, który widział Insider, rozwiązanie przeznaczone dla zewnętrznych sprzedawców detalicznych będzie przetwarzać transakcje zarówno online, jak i w sklepie. Co więcej, będzie ono oferować możliwości technologiczne, które umożliwią analizę danych dotyczących inwentarza i innych funkcji biznesowych. Będzie również oferować opcje rozliczeń Amazon i połączy się z usługami Prime, Flex delivery i systemem identyfikacji dłoni. W artykule BusinessInsider możemy przeczytać:
Pozwoli to naszym klientom z sektora małych przedsiębiorstw (SMB) na ujednolicenie zarządzania kanałami online i offline, tym inwentaryzacji. Co więcej zaoferuje usługę Amazon One do rozpoznawania i płatności zbliżeniowych. Dostarczy też konfigurowalny program lojalnościowy, który może wykorzystywać korzyści Prime.
Wierzymy, że ta oferta pozwala Amazonowi wykonać ciężką pracę związaną ze składaniem i realizacją zamówień przy stawce, która jest bardziej przystępna niż w przypadku innych konkurentów. Dzięki temu SMB mogą skupić się na rozwoju swoich produktów i wzroście.