Paysend, firma fintech zajmująca się płatnościami z siedzibą w Londynie w Wielkiej Brytanii, osiągnęła ponad 5 milionów użytkowników po niespełna pięciu latach działalności
Paysend, firma fintech, która świadczy usługi płatności online dla klientów indywidualnych i biznesowych w ponad 135 krajach, osiągnęła 5 milionów użytkowników. Głównym celem firmy jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki pieniądze przemieszczają się przez granice. Obecnie obsługuje ogólnoświatową kompatybilność sieciową i współpracuje z Mastercard, Visa, UnionPay, a także z lokalnymi systemami ACH i płatności. Firma zapewnia ponad 40 opcji płatności dla małych firm online.
Dyrektor generalny firmy, Ronnie Millar, skomentował kamień milowy w następujący sposób:
Krajobraz płatności zmienił się dramatycznie w ciągu ostatnich kilku lat, a pandemia Covid-19 przyspieszyła tempo zmian cyfrowych. Klienci coraz częściej oczekują bezproblemowych, wbudowanych płatności, a postęp nowych technologii to umożliwia.
Rewolucjonizowanie branży płatności
W coraz bardziej konkurencyjnym krajobrazie płatności, Paysend jest jedną z niewielu zasiedziałych firm fintech, które osiągnęły bazę użytkowników o takiej wielkości. Firma była w stanie rozwinąć swoją działalność dzięki innowacyjnym rozwiązaniom płatniczym, które dopasowują się do stylu życia klientów i ich preferencji dotyczących kont bankowych, a także dzięki całkowicie nowym sposobom przechowywania, wysyłania i wydawania pieniędzy za pośrednictwem swojego globalnego konta.
Jedną z najbardziej atrakcyjnych cech dla rosnącej grupy odbiorców jest stała opłata za płatności. Paysend pobiera £1 (GBP) za transakcję, niezależnie od kwoty, w przeciwieństwie do innych dostawców płatności znanych z ustalania procentu. Kolejną zachętą jest to, że firma oferuje darmowe wirtualne karty, wymianę walut, wykonywanie transakcji SEPA i wysyłanie pieniędzy do innych członków aplikacji.
Jak zmienia się branża płatności?
Globalny rynek płatności jest nadal kosztowny i nieefektywny dla konsumentów. To tworzy znaczne bariery wejścia na rynek. Transakcje gotówkowe nadal stanowią około 70% płatności międzynarodowych, co powoduje, że konsumenci i małe firmy ponoszą znaczne opłaty, wynoszące średnio 5,2% za transakcję oraz około godziny spędzonej zarówno przez nadawcę, jak i odbiorcę na wykonaniu każdego przelewu.
Platforma Paysend radykalnie obniża koszty nawet o 60%, wykorzystując aplikację Paysend do błyskawicznych przelewów; poprzez wykorzystanie innowacji, takich jak płatności kartą do karty oraz ograniczenie pośredników do minimum. Platforma firmy fintech jest jedyna w swoim rodzaju, ponieważ obejmuje cały łańcuch płatności. Eliminuje ona konieczność korzystania z usług zewnętrznych centrów autoryzacyjnych i procesorów, co pozwala zaoszczędzić pieniądze i ułatwia życie konsumentom i małym firmom.
Ułatwienie przelewów pieniężnych
Umożliwiając użytkownikom wysyłanie pieniędzy do dowolnego posiadacza karty na świecie za pośrednictwem swojej platformy, Paysend pomaga zmniejszyć przeszkody ekonomiczne dla wejścia na rynek płatności. Łącząc 12 miliardów ludzi i przedsiębiorstw na całym świecie, niezależnie od tego, czy jest to karta Visa czy Mastercard, upraszcza dostęp dla konsumentów i firm, które często przesyłają pieniądze tam i z powrotem między krajami. Millar posumował:
W Paysend zawsze zadajemy sobie pytanie: jak możemy uprościć sposób, w jaki ludzie płacą i wysyłają pieniądze? Nieustannie poszukujemy sposobów, aby zapewnić naszym klientom maksymalną wartość, a my pozostajemy zaangażowani w zapewnienie, że jesteśmy na czele tworzenia innowacyjnych rozwiązań, aby ułatwić płatności i uczynić je bardziej dostępnymi dla wszystkich.