Paysend, firma fintech zajmująca się płatnościami z siedzibą w Londynie w Wielkiej Brytanii, osiągnęła ponad 5 milionów użytkowników po niespełna pięciu latach działalności
Paysend, firma fintech, która świadczy usługi płatności online dla klientów indywidualnych i biznesowych w ponad 135 krajach, osiągnęła 5 milionów użytkowników. Głównym celem firmy jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki pieniądze przemieszczają się przez granice. Obecnie obsługuje ogólnoświatową kompatybilność sieciową i współpracuje z Mastercard, Visa, UnionPay, a także z lokalnymi systemami ACH i płatności. Firma zapewnia ponad 40 opcji płatności dla małych firm online.
Dyrektor generalny firmy, Ronnie Millar, skomentował kamień milowy w następujący sposób:
Krajobraz płatności zmienił się dramatycznie w ciągu ostatnich kilku lat, a pandemia Covid-19 przyspieszyła tempo zmian cyfrowych. Klienci coraz częściej oczekują bezproblemowych, wbudowanych płatności, a postęp nowych technologii to umożliwia.
W coraz bardziej konkurencyjnym krajobrazie płatności, Paysend jest jedną z niewielu zasiedziałych firm fintech, które osiągnęły bazę użytkowników o takiej wielkości. Firma była w stanie rozwinąć swoją działalność dzięki innowacyjnym rozwiązaniom płatniczym, które dopasowują się do stylu życia klientów i ich preferencji dotyczących kont bankowych, a także dzięki całkowicie nowym sposobom przechowywania, wysyłania i wydawania pieniędzy za pośrednictwem swojego globalnego konta.
Jedną z najbardziej atrakcyjnych cech dla rosnącej grupy odbiorców jest stała opłata za płatności. Paysend pobiera £1 (GBP) za transakcję, niezależnie od kwoty, w przeciwieństwie do innych dostawców płatności znanych z ustalania procentu. Kolejną zachętą jest to, że firma oferuje darmowe wirtualne karty, wymianę walut, wykonywanie transakcji SEPA i wysyłanie pieniędzy do innych członków aplikacji.
Globalny rynek płatności jest nadal kosztowny i nieefektywny dla konsumentów. To tworzy znaczne bariery wejścia na rynek. Transakcje gotówkowe nadal stanowią około 70% płatności międzynarodowych, co powoduje, że konsumenci i małe firmy ponoszą znaczne opłaty, wynoszące średnio 5,2% za transakcję oraz około godziny spędzonej zarówno przez nadawcę, jak i odbiorcę na wykonaniu każdego przelewu.
Platforma Paysend radykalnie obniża koszty nawet o 60%, wykorzystując aplikację Paysend do błyskawicznych przelewów; poprzez wykorzystanie innowacji, takich jak płatności kartą do karty oraz ograniczenie pośredników do minimum. Platforma firmy fintech jest jedyna w swoim rodzaju, ponieważ obejmuje cały łańcuch płatności. Eliminuje ona konieczność korzystania z usług zewnętrznych centrów autoryzacyjnych i procesorów, co pozwala zaoszczędzić pieniądze i ułatwia życie konsumentom i małym firmom.
Umożliwiając użytkownikom wysyłanie pieniędzy do dowolnego posiadacza karty na świecie za pośrednictwem swojej platformy, Paysend pomaga zmniejszyć przeszkody ekonomiczne dla wejścia na rynek płatności. Łącząc 12 miliardów ludzi i przedsiębiorstw na całym świecie, niezależnie od tego, czy jest to karta Visa czy Mastercard, upraszcza dostęp dla konsumentów i firm, które często przesyłają pieniądze tam i z powrotem między krajami. Millar posumował:
W Paysend zawsze zadajemy sobie pytanie: jak możemy uprościć sposób, w jaki ludzie płacą i wysyłają pieniądze? Nieustannie poszukujemy sposobów, aby zapewnić naszym klientom maksymalną wartość, a my pozostajemy zaangażowani w zapewnienie, że jesteśmy na czele tworzenia innowacyjnych rozwiązań, aby ułatwić płatności i uczynić je bardziej dostępnymi dla wszystkich.