NeuronWriter to narzędzie wspomagające tworzenie treści SEO stworzone przez polską firmę Contadu. W dzisiejszym artykule przeanalizujemy je bardzo dogłębnie. Sprawdzimy jak działa, jakie posiada funkcje, ile kosztuje, jakie ma możliwości, wady, zalety, jakie ma opinie i czy faktycznie jest to alternatywa dla SurferSEO. Ten artykuł to pełna recenzja NeuronWriter, po której przeczytaniu będziesz potrafił w pełni wykorzystać potencjał tego narzędzia.
Protip: NeuronWritera można czasami wyrwać za śmieszne pieniądze (poważnie… nie ma lepszej okazji aby otrzymać dostęp do profesjonalnego edytora SEO), ale promocja jest aktywna tylko w wybranych okresach czasowych. Zanim dokonasz zakupu, sprawdź czy jest aktywna promocja NeuronWritera w Appsumo: sprawdź tutaj
Co to jest NeuronWriter?
NeuronWriter to oparte na sztucznej inteligencji narzędzie do pisania i optymalizacji treści SEO. Jego celem jest wspomaganie szybkiego pisania i optymalizowania treści na stronie internetowej, tak aby zwiększyć szanse na zajęcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania np. Google.
W przeciwieństwie do niektórych innych narzędzi do pisania treści AI, NeuronWriter jest głównie nastawiony na teksty dla stron internetowych. Dlatego też jego interfejs został zaprojektowany z myślą o pisaniu artykułów na blogi.
Główną konkurencją do Neuronwritera jest:
- SurferSEO
- Writer AI od Senuto
- Article Insights
W skrócie, jego działanie polega na tym, że wybierasz frazę, której pozycje chcesz poprawić w wyszukiwarce. NeuronWriter przeprowadza dogłębną analizę SERPów (na podstawie najlepszych wyników SERP) dla tej frazy i wyświetla wskazówki SEO i sugestie NLP, dzięki którym możesz tworzyć treści, które faktycznie będą zajmowały wysokie pozycje w rankingach.
NeuronWriter oferuje także zaawansowany edytor treści, dzięki czemu tekst możesz napisać od razu, bez wychodzenia z narzędzia. Co więcej, jest on połączony ze sztuczną inteligencją GPT-3. Dzięki temu można przyspieszyć cały proces np. automatycznie generując nagłówki, pytania, a nawet pełne paragrafy.
NeuronWriter – jakie funkcje oferuje?
Jak już wspomnieliśmy we wstępie NeuronWriter to potężny kombajn. Oferuje on naprawdę wiele możliwości, a najważniejsze z nich to:
- Zaawansowany edytor treści
- Kreator konspektów
- Pisanie tekstów przez AI
- Parafrazowanie tekstu
- Szablony artykułów tworzone przez AI
- Sugestie optymalizacji i ocena SEO
- Sugestie dotyczące linków wewnętrznych
- Planowanie i pomysły na treści
- Narzędzie do zarządzania treścią
- Narzędzie do sprawdzania plagiatu
- Analiza SERPów i konkurencji w Google
- Integracja z WordPress i GSC
Sprawdźmy więc dokładnie jak działają te wszystkie funkcje i jak ich używać!
NeuronWriter – jak zacząć?
Zanim przejdziemy do omówienia każdej z funkcji po kolei, sprawdźmy jak wogóle zacząć korzystać z NeuronwWritera po jego zakupie. Pierwszą rzeczą, którą zobaczymy po zalogowaniu się na nasze konto z wykupionym planem będzie okno jak na poniższym obrazku:
Aby rozpocząć korzystanie z NeuronWritera musimy stworzyć nowy projekt. W tym celu klikamy Create New Project. Następnie możemy przypisać nasz projekt do konkretnej domeny. Jeśli nie chcemy tego robić możemy też wybrać opcję Project not related to a domain.
Następnie zostaniemy przeniesieni do strony głównej naszego projektu, która wygląda mniej więcej tak:
NeuronWriter został zaprojektowany pod kątem określonego procesu tworzenia treści. Pierwszym krokiem jest dodanie słowa kluczowego. Aby dodać pierwsze docelowe słowo kluczowe, wybierz opcję New Query.
Następnie wprowadź słowo kluczowe, dla którego chcesz utworzyć treść lub wypozycjonować dany artykuł i kliknij Start. Możesz też wybrać opcję Advanced Settings. W tym miejscu dodatkowe słowa kluczowe, na które chcesz wypozycjonować ten sam artykuł lub wygenerować je na podstawie adresów URL konkurencji.
Gdy uda Ci się to zrobić, nowy projekt pojawi się na głównym pulpicie (jak na obrazku poniżej).
Od razu będziesz mógł zobaczyć trudność docelowego słowa kluczowego w tabeli (im niższy, tym łatwiej będzie wypozycjonować artykuł), a także inne informacje np. autora, któremu przypisałeś napisanie artykułu, oczekiwaną datę realizacji, liczbę słów w artykule itp.
Kliknij dowolne docelowe zapytanie / słowo kluczowe w tabeli, aby przejść do wszystkich funkcji NeuronWriter. Zacznijmy od samego edytora treści.
Edytor treści AI
NeuronWriter posiada własny wbudowany edytor treści, którego można używać do pisania treści zoptymalizowanych pod kątem SEO.
Aby uzyskać dostęp do edytora, należy najpierw dodać/wybrać docelową wyszukiwaną frazę w edytorze treści, a następnie przejść do zakładki edytora treści, klikając ikonę pióra.
NeuronWriter wyświetli listę najwyżej ocenianych stron w Google dla danego zapytania i poprosi o wybranie tych, których chcesz użyć do wygenerowania wytycznych.
Wybrani konkurenci będą mieli wpływ na sugestie dotyczące optymalizacji przedstawione w edytorze treści. Dlatego też należy dokładnie przejrzeć dostępne opcje i wybrać strony, które najbardziej pasują do rodzaju treści, którą chcesz stworzyć. Następnie kliknij Next, a zostaniesz przeniesiony do edytora treści.
Główne okno to miejsce, w którym będziesz pisać i edytować swoje teksty. Nie różni się ono od innych edytorów. Tutaj możesz pisać tekst oraz formatować go podobnie jak chociażby w Microsoft Word. Za pomocą paska narzędzi możesz wstawiać nagłówki, wyrównywać tekst, wstawiać obrazy, tabelę i czego tylko dusza zapragnie. Klikając w opcję Title dodasz też meta title i meta description.
Pod polami tekstowymi wyświetlą się sugestie słów, które warto uwzględnić. Sugestie te są oparte na danych Twoich konkurentów z wyników SERP.
Myślę, że na temat podstaw użytkowania edytora tekstu nie ma się co tu dłużej rozpisywać. Przejdźmy więc do bardziej zaawansowanych funkcji, które oferuje NeuronWriter.
Kreator konspektów
Funkcja tworzenia pierwszego konspektu w NeuronWriter opiera się na sztucznej inteligencji. Dzięki temu konspekt artykułu można stworzyć w mniej niż minutę. Jak z niej korzystać?
Po prawej stronie wybierz opcję AI Writing, a następnie Article Outline. Wpisz słowo kluczowe, a sztuczna inteligencja w ciągu kilku sekund stworzy cały konspekt artykułu.
Po prawej stronie znajdziesz też sugerowane nagłówki i pytania do wykorzystania w treści, które są oparte na bazie konkurencji. Zostały one pobrane z SERP (stron wyników wyszukiwania) dla docelowego zapytania wyszukiwania oraz z forów takich jak Reddit i Quora. Możesz kliknąć przycisk dodawania obok dowolnego z nich. Następnie możesz zmienić ich kolejność i w razie potrzeby przeformułować.
Automatyczne generowanie tekstów przez AI
Kiedy już dodasz swój konspekt do edytora treści, możesz użyć sztucznej inteligencji NeuronWriter do automatycznego napisania każdej sekcji. Wystarczy po prawej stronie wybrać AI Writer, a następnie opcję Paragraph (lub inną wedle potrzeby). Wpisujemy tytuł paragrafu, poszczególne, tzw. bullet points. Możemy też wybrać ton, poziom kreatywności itd. Ustawiamy długość generowanego tekstu, a następnie klikamy Write for me.
Na potrzeby tego artykułu wygenerowaliśmy tekst na temat „Zalety i wady kont oszczędnościowych” o długości 328 słów. Oto co „wypluł” nam NeuronWriter.
Ogólnie rzecz biorąc, jakość jest stosunkowo dobra. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że tekst ten został w całości wygenerowany automatycznie. Formatowanie jest co prawda nieco podstawowe. Prawdopodobnie należało jednak podzielić dane wyjściowe na wiele akapitów lub wypunktowań, a nie na pojedynczy akapit.
Należy pamiętać, że tego typu AI Writery nie tworzą treści gotowych do publikacji. Są one bardziej narzędziem, które pomaga przyspieszyć proces tworzenia artykułów.
Chodzi o to, że w ten sposób na stronie pojawia się kilka słów, które pomogą ci zacząć pisać artykuł. Potem możesz je edytować i rozwijać aż do momentu, w którym będą na tyle dopracowane, że nie będzie wstydu opublikować ich na blogu.
Oprócz generowania treści od podstaw, NeuronWriter może również przeformułować i rozwinąć istniejące treści. Wszystko, co musisz zrobić, to podświetlić tekst, który chcesz zmienić w edytorze treści, a następnie kliknąć Expand lub Rephrase.
Szablony AI
Oprócz artykułów na blogu, NeuronWriter może być również używany do pisania wszelkiego rodzaju innych tekstów. Wystarczy tylko wybrać odpowiedni szablon. Aby przejrzeć szablony AI NeuronWriter, ponownie wejdź w opcję AI Writing.
Na dzień dzisiejszy do wyboru jest 16 szablonów, a konkretnie
- Rozwinięcie tekstu
- Przeformułowanie tekstu
- Tworzenie planu na treść
- Tworzenie mapy tematycznej
- Pomysły na treści
- Kosnpekt artykułu
- Tytuł
- Opis
- Wprowadzenie do artykułu (intro)
- Akapit
- FAQ
- Opis produktu
- Opis kategorii
- Recenzja produktu
- Opis Youtube
Nie będziemy tutaj próbować wszystkich szablonów, ale aby dać ci ogólne pojęcie o tym, jak działają, rzućmy okiem na szablon wiadomości e-mail.
Po wybraniu szablonu musisz wprowadzić pewne instrukcje, które zostaną wykorzystane przez AI.
W przypadku treści wiadomości e-mail wystarczy wybrać ton głosu i ustawić maksymalną liczbę słów. Opcjonalnie możesz także dodać kilka wypunktowanych instrukcji przedstawiających rzeczy, które chcesz uwzględnić w treści. Następnie kliknij przycisk Generate.
W naszym teście wybraliśmy nieformalny ton głosu i poprosiliśmy NeuronWriter o napisanie ogólnego e-maila z podziękowaniami dla osób, które czytają bloga Fintechportal.pl. Oto, co z tego wyszło:
Ponownie, nie jest źle, ale nie jest też idealnie. Ton jest w porządku i z pewnością czyta się go jak e-mail z podziękowaniem.
Mimo wielu słabości, jest to już solidna podstawa, na której można pracować. Odrobina edycji i może powstać z tego całkiem fajny, nieformalny email.
Optymalizacja treści pod SEO
NeuronWriter sprawdza się zarówno jako narzędzie do pisania treści przy użyciu sztucznej inteligencji, jak i narzędzie do optymalizacji SEO.
Po prawej stronie edytora treści znajduje się panel optymalizacji z sugestiami generowanymi przez sztuczną inteligencję, które mogą pomóc w wypozycjonowaniu artykułu na docelowe słowo kluczowe.
U góry znajduje się ocena treści, która informuje o tym, jak dobrze zoptymalizowana jest treść pod kątem wyszukiwania w skali od 1 do 100. Obok możesz zobaczyć wynik swojej najlepszej konkurencji – jest to dobry punkt odniesienia, do którego należy dążyć, jeśli próbujesz prześcignąć konkurentów.
Poniżej wyników, w karcie Terms zobaczysz mnóstwo terminów NLP. Są to słowa i frazy, które NeuronWriter sugeruje, abyś umieścił w swoim artykule na podstawie analizy SERPów.
Te same terminy pojawiają się często w innych artykułach zajmujących najwyższe pozycje w rankingu. Chodzi więc o to, że dodanie ich do Twojego artykułu zwiększy Twoje topical authority i sprawi, że Twój artykuł będzie miał większe szanse na zajęcie wyższego miejsca w rankingu Google. Im więcej ich dodasz, tym wyższy będzie Twój wynik za treść.
Generowanie pomysłów na artykuły
Obok zakładki z terminami w panelu bocznym edytora treści znajdują się jeszcze trzy zakładki: Outline, AI writing i Media.
W zakładce Outline znajdziesz sugerowane pomysły na nagłówki H1, H2 i H3 pochodzące ze stron Twoich konkurentów w wynikach wyszukiwania. Ponadto NeuronWriter sugeruje również pytania, na które należy odpowiedzieć, w oparciu o People Always Ask i Google Suggest.
W zakładce Media znajdziesz opcję pobrania pomysłów z Youtube. Klikając Get Youtube Ideas NeuronWriter pobierze linki do wszystkich najwyżej ocenianych filmów związanych z docelowym słowem kluczowym. Tutaj możesz też znaleźć darmowe stockowe grafiki do swojego artykułu.
Sprawdzanie tesktów pod kątem plagiatu
Po zakończeniu pisania artykułu możesz użyć wbudowanego narzędzia do sprawdzania plagiatu, aby upewnić się, że nie zawiera on żadnych zduplikowanych treści. Jest to czynność, którą powinieneś wykonać zawsze, gdy używasz sztucznej inteligencji, aby nie narazić się na karę od Google.
Aby użyć narzędzia do sprawdzania plagiatu, kliknij przycisk Check for plagiarism, które znajduje się po kliknięciu ikony trzech kropek po prawej. W przypadku dłuższych artykułów może to zająć nawet kilka minut.
Gdy to zrobisz, dowiesz się, jaki procent napisanej treści jest unikalny. A jeśli podobne zdania zostaną znalezione w innym miejscu, NeuronWriter poinformuje Cię o tym, a ty będziesz mógł w razie potrzeby edytować artykuł.
Integracja z WordPress
NeuronWriter można zintegrować z WordPress, dzięki czemu możesz publikować treści napisane w aplikacji NeuronWriter bezpośrednio na blogu za pomocą jednego kliknięcia, bez konieczności robienia kopiuj-wklej. Aby to zrobić, wystarczy kliknąć ikonę koła zębatego u góry na pasku, a następnie przejść do zakładki integracje.
Oprócz eksportowania treści do WordPress, można również importować treści z WP do edytora treści. Jest to bardzo przydatne, gdy przeprowadzasz audyt swojej witryny i chcesz poprawić SEO istniejących podstron lub po prostu odświeżyć ich zawartość.
Analiza SERP
Oprócz edytora treści i możliwości pisania AI, NeuronWriter wyróżnia się również wyjątkowymi funkcjami analizy konkurencji i SERPów. Najpierw dodaj lub wybierz docelowe zapytanie wyszukiwania z pulpitu nawigacyjnego projektu. Następnie kliknij ikonę wykresu kołowego, aby otworzyć raport SERP.
W tym miejscu znajdziesz szczegółowe informacje na temat stron w rankingu Google dla docelowego słowa kluczowego.
Wiele innych narzędzi do pisania AI może przeprowadzać analizę SERP, ale żadne z nich nie dostarcza tylu szczegółów, co NeuronWriter. Narzędzie to wykracza poza podstawy, podając takie dane jak DA i PA (wskaźniki autorytetu Moz) każdej strony, która jest już w rankingu. Dzięki temu łatwo można ocenić siłę konkurencji.
Ponadto informuje o wyniku treści, długości treści i linkach zewnętrznych kierujących do każdej strony.
Jeśli klikniesz zakładkę Competitors – structure w raporcie, będziesz mógł zobaczyć szczegółowy podział treści każdej strony, z listą wszystkich znaczników H, schema, meta opisów itp.
Z poziomu innych zakładek można wyświetlić jeszcze więcej informacji na temat SERPów, powiązanych słów kluczowych, fraz w treści i nie tylko.
Propozycje linków wewnętrznych
NeuronWriter może również generować pomysły na linki wewnętrzne do treści. Jest to przydatne z punktu widzenia SEO, ponieważ wewnętrzna struktura linków pomaga Google lepiej zrozumieć, jak czytać Twoją witrynę i ma duży wpływ na Twój potencjał pozycjonowania.
Aby rozpocząć, wybierz docelowe zapytanie wyszukiwania z pulpitu nawigacyjnego treści, a następnie kliknij ikonę łańcucha > Generate internal link ideas. Warto tutaj zaznaczyć, że funkcja ta jest dostępna tylko w przypadku projektu połączonego z domeną.
Kolejne pomysły na artykuły
Aby użyć sztucznej inteligencji NeuronWriter do generowania pomysłów na przyszłe artykuły, wybierz jedno z poprzednich docelowych zapytań wyszukiwania i kliknij ikonę Next content ideas u góry strony. Następnie kliknij przycisk Find new ideas (Znajdź nowe pomysły).
NeuronWriter zaproponuje kilkanaście pomysłów na kolejny artykuł, wraz z docelowym słowem kluczowym, dodatkowymi słowami kluczowymi, danymi konkurencji itp.
Jeśli widzisz pomysł, który Ci się podoba, kliknij przycisk +content plan. Możesz uzyskać dostęp do swojego planu treści w dowolnym momencie i przeglądać / pisać / zarządzać wszystkimi swoimi pomysłami, klikając przycisk Plan w górnym menu.
Zarządzanie treścią
NeuronWriter posiada nawet wbudowany harmonogram treści, który pomaga w planowaniu i zarządzaniu strategią content marketingową.
Dostęp do niego można uzyskać z zakładki Manage w górnym menu.
Zadania w kalendarzu są oznaczone kolorami, dzięki czemu na pierwszy rzut oka widać, które elementy treści zostały zaplanowane, zoptymalizowane i oznaczone jako wykonane. Jeśli jesteś managerem projektu, możesz również kliknąć kartę Team, aby zarządzać członkami zespołu.
Ile kosztuje NeuronWriter?
NeuronWriter kosztuje od 19 do 97 euro miesięcznie (sprawdź aktualne promocje), w zależności od wybranego planu.
Do wyboru jest pięć miesięcznych planów subskrypcji: Bronze, Silver, Gold, Platinum i Diamond. Każdy plan ma inne maksymalne limity użytkowania i funkcje. Oto krótki przegląd każdego z nich:
- Plan Bronze kosztuje 19 €/miesiąc i zawiera wszystkie podstawowe funkcje, takie jak edytor treści, AI writer, linkowanie wewnętrzne, wsparcie przez email itp. Jest on ograniczony do 2 projektów i 25 analiz treści i zawiera 15 000 kredytów AI miesięcznie (15-75 tys. słów w zależności od jakości).
- Plan Silver kosztuje 37 €/miesiąc i zawiera wszystko, co w Bronze, a także funkcję planowania treści, narzędzie do eksploracji danych schema oraz wsparcie przez e-mail i czat. Jest ograniczony do 5 projektów i 50 analiz treści i zawiera 30 000 kredytów AI miesięcznie (30 tys. – 150 tys. słów).
- Plan Gold kosztuje 57 €/miesiąc i zawiera wszystko, co w Silver i odblokowuje wszystkie dostępne funkcje, w tym sprawdzanie plagiatu, udostępnianie treści, integrację GSC i narzędzia do zarządzania treścią. Jest on ograniczony do 10 projektów, 75 analiz treści i 75 sprawdzeń plagiatu. W jego ramach dostępnych jest 45 000 kredytów AI miesięcznie (od 45 tys. do 225 tys. słów).
- Plan Platinum kosztuje 77 €/miesiąc i zawiera wszystko to, co plan Gold, ale ma wyższe limity użytkowania. Jest on ograniczony do 25 projektów, 100 analiz treści, 100 sprawdzeń plagiatu i 60 000 kredytów AI miesięcznie (60 tys. – 300 tys. słów).
- Plan Diamond jest planem najwyższego poziomu i kosztuje 97 euro miesięcznie. Obejmuje on wszystkie funkcje i najwyższe możliwe limity użytkowania: 50 projektów, 150 analiz treści, 150 sprawdzeń plagiatu i 75 000 kredytów AI miesięcznie (75 tys. – 375 tys. słów).
Dostępna jest również bezpłatna wersja próbna (30 dni), którą można wykorzystać przed zakupem NeuronWriter.
NeuronWriter vs SurferSEO – Czy to dobra alternatywa?
NeuronWriter wielu określa jako alternatywa dla SurferSEO. Czym jednak różnią się te dwa narzędzia? Pod względem funkcjonalności SurferSEO nie oferuje możliwości pisania tekstu. Z kolei NeuronWriter nie pozwala na robienie researchu słów kluczowych oraz sprawdzania backlinków konkurencji. Pozatym NeuronWriter oferuje znacznie dłuższy okres próbny na przetestowanie możliwości narzędzia – 30 dni w porównaniu do 7 dni w przypadku SurferSEO.
Ważną różnicą jest również cena. SurferSEO to narzędzie znacznie droższe. Najniższy pakiet zaczyna się od 99 USD i nie ma co mówić, ale jego limity są dosyć niskie. NeuronWriter oferuje naprawdę sporo jak na swoją cenę i to w każdym pakiecie.
SurferSEO jest też dużo bardziej skomplikowany w obsłudze. NeuronWriter z całą pewnością skradł nasze serce swoim prostym interfejsem oraz workflow.
NeuronWriter – Opinie, zalety i wady
NeuronWriter na ten moment posiada świetne opinie na TrustPilot. Użytkownicy twierdzą, że jest to najlepsze narzędzie do optymalizacji treści pod SEO dostępne na rynku . Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę jego cenę wypada ono znacznie lepsze niż dość drogi SurferSEO. Podsumujmy więc wady i zalety Neuronwriter.
Zalety NeuronWriter
- Analiza SERPów i możliwości badania konkurencji w NeuronWriter są lepsze niż w konkurencyjnych narzędziach.
- NeuronWriter posiada nowatorski interfejs użytkownika, który bardzo nam się spodobał. Dzięki niemu workflow jest bardzo proste: Wystarczy dodać docelowe zapytanie wyszukiwania, otworzyć edytor treści, wygenerować treść, edytować, zoptymalizować i opublikować.
- NeuronWriter posiada też świetny edytor. Ma świeży, przejrzysty układ i zapewnia wszystko, czego potrzebujemy.
- Jakość treści generowanych przez sztuczną inteligencję NeuronWriter nie jest najlepsza, ale nie jest też najgorsza. Podobnie jak w przypadku większości narzędzi AI, tekst wciąż wymaga edycji, zanim będzie nadawał się do publikacji. Niemniej jednak generowanie tekstu przez AI może przyspieszyć naszą pracę.
Wady NeuronWriter
- Mało szablonów AI. Konkurenci NeuronWriter oferują szerszy zakres różnych rodzajów treści.
- Czasami NeuronWriter działa dość wolno. Niemniej jednak to z całą pewnością zostanie poprawione przez Twórców w przyszłości.
Podsumowanie
NeuronWriter to świetne narzędzie, które powinno znaleźć się w rękach każdego SEOwca. Jest to kombajn, który oferuje wszystko czego potrzebujesz, aby zoptymalizować i wypozycjonować artykuł w wyszukiwarce Google. Zachęcająca jest również cena, która jest znacznie niższa niż w przypadku konkurentów (np. SurferSEO), przy tych samych możliwościach. Wszystko to sprawia, że opinie o NeuronWriter w świecie SEO są nadwyraz pozytywne.
Najczęściej pojawiające się pytania w temacie: Neuronwriter
NeuronWriter to narzędzie do optymalizacji treści, które korzysta z technologii sztucznej inteligencji. Jest zaprojektowane, aby pomagać twórcom treści w tworzeniu tekstów, które są nie tylko atrakcyjne dla czytelników, ale także dobrze zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek.
NeuronWriter analizuje treść, którą wprowadzasz, i na podstawie algorytmów sztucznej inteligencji generuje sugestie dotyczące słów kluczowych, struktury i innych elementów, które mogą poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania.
Tak, NeuronWriter może być dobrą alternatywą dla SurferSEO, szczególnie jeśli jesteś początkującym w dziedzinie SEO lub masz ograniczony budżet.
Cena NeuronWriter różni się w zależności od planu i funkcji, które wybierzesz. Generalnie, jest to jednak tanie narzędzie, którego plany są dostosowane do różnych potrzeb i budżetów.
Wybór między NeuronWriter a SurferSEO zależy od twoich indywidualnych potrzeb. Jeśli potrzebujesz prostego i szybkiego narzędzia, wybierz NeuronWriter. Jeśli jednak potrzebujesz zaawansowanych funkcji analizy i audytu, SurferSEO będzie lepszym wyborem.
NeuronWriter ma bardzo dobre opinie w branży SEO. Szczególnie cenią sobie to narzędzie początkujący pozycjonerzy i małe firmy.
Jeśli jesteś początkującym w dziedzinie SEO lub masz ograniczony budżet jak najbardziej warto kupić NeuronWriter. Oferuje podstawowe, ale skuteczne funkcje, które mogą pomóc w optymalizacji treści i poprawie pozycji w wynikach wyszukiwania.