Dostawca usług finansowych, firma Reach, pozyskała w swojej najnowszej rundzie finansowania kwotę 30 milionów dolarów. Mając na celu przyspieszenie globalnej ekspansji, firma zamierza pomagać sprzedawcom internetowym i rynkom w zwiększaniu konwersji.
Vistara Growth poprowadziła rundę finansowania przy udziale Bluesky Equities, Tribune Capital i Rising Tide. Dzięki tej inwestycji Reach chce powiększyć swoje zespoły programistów. Globalny dostawca płatności e-commerce planuje również wkroczyć w nowe lokalizacje geograficzne.
Według szacunków, w 2022 roku wartość transgranicznych transakcji e-commerce osiągnie 1,2 biliona dolarów. W związku z rosnącą popularnością globalnego e-handlu, Reach zauważył, że klienci szukają teraz wygodnych metod płatności. Sam Ranieri, dyrektor generalny Reach powiedział:
Nasze pionierskie rozwiązania pomagają firmom zaspokoić rosnące globalne potrzeby klientów dzięki zlokalizowanym metodom płatności, optymalizacji konwersji podczas zakupów oraz najlepszym w swojej klasie usługom zapobiegania oszustwom. Giganci e-commerce, tacy jak Apple, Amazon, Netflix i Spotify, by wymienić tylko kilka z nich, dysponują zasobami pozwalającymi na otwarcie działalności na każdym nowym rynku w celu uruchomienia lokalnej obsługi płatności, mają duże zespoły finansowe zajmujące się zarządzaniem ryzykiem walutowym i silne zespoły prawne, by dostosować się do przepisów i struktur podatkowych każdego kraju. Zdecydowana większość firm tego nie robi.
Technologie płatnicze
Kilka nowych firm z całego świata wkroczyło na rynek technologii płatniczych, by wprowadzić innowacyjne narzędzia do obsługi transakcji transgranicznych. Reach wspomniał, że zlokalizowane rozwiązanie będzie skuteczną metodą na wygodne dokonywanie rozliczeń. Noah Shipman, Partner w Vistara Growth, skomentował:
Reach to wyjątkowa firma, która jest kochana w równym stopniu przez zespoły sprzedaży i marketingu, operacji międzynarodowych, IT i finansów w swoich firmach handlowych i marketplace’ach. Rzadko można znaleźć rozwiązanie, które w znaczący sposób poprawia doświadczenia klientów i konwersję, jest łatwe do zintegrowania i radykalnie obniża koszty dostawy.