Stripe, platforma przetwarzania płatności online, ogłosiła we wtorek oficjalną premierę Stripe Apps i Stripe App Marketplace. Zgodnie z zapowiedzią zawartą we wpisie na blogu, dzięki Stripe Apps firmy mogą uprościć operacje i połączyć rozproszone przepływy pracy.
Korzystając z aplikacji Intercom w Stripe App Marketplace, pracownik działu wsparcia klienta może zobaczyć pełną historię obsługi klienta i bezpośrednio odpowiadać na zgłoszenia z poziomu strony szczegółów klienta Stripe’s Dashboard. Ponadto, Stripe App Marketplace oferuje aplikacje dla księgowości, analityki, CRM, podpisu cyfrowego, marketingu i innych funkcji biznesowych.
W momencie startu dostępnych będzie ponad 50 aplikacji. Wśród nich znajdują się DocuSign, Dropbox, Intercom, Mailchimp, Ramp i Xero. Z czasem Stripe planuje dodawać kolejnych partnerów i aplikacje, a także aplikacje w językach innych niż angielski. Des Traynor, współzałożyciel i główny strateg Intercom podkreślił
Dzięki aplikacji Intercom zintegrowanej ze Stripe, nasi klienci mogą badać problemy, odpowiadać na zapytania dotyczące płatności, zatwierdzać zwroty i wiele więcej z poziomu Stripe Dashboard. Mogą to wszystko robić, jednocześnie zapewniając klientom wsparcie w czasie rzeczywistym, w kontekście, za pośrednictwem komunikatora Intercom.
Z kolei Bowen Pan, szef produktu Stripe Apps powiedział:
Dzięki Stripe Apps, firmy mogą dostosować Stripe do swoich narzędzi SaaS, aby jak najlepiej służyć swoim klientom. Jesteśmy podekscytowani tym nowym rozdziałem i nie możemy się doczekać, by zobaczyć pomysłowość wszystkich aplikacji, które deweloperzy stworzą w nadchodzących miesiącach i latach.
Twórcy aplikacji mogą tworzyć aplikacje i publikować je w Stripe App Marketplace, aby dotrzeć do milionów firm, które korzystają ze Stripe. Dodatkowo, można tworzyć własne aplikacje do użytku wewnętrznego w ramach agencji. Można na przykład zbudować aplikację wyświetlającą informacje z wewnętrznych systemów CRM i ERP.
Stripe i Twitter
W kwietniu Stripe ogłosił, że będzie pilotował wypłaty w kryptowalutach dla wybranych użytkowników produktów do monetyzacji treści Twittera.