Visa, amerykański gigant w dziedzinie usług finansowych, oraz Pagaya, wiodąca międzynarodowa firma technologiczna, ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy. Partnerstwo umożliwi akceptantom Visa i partnerom banków emisyjnych rozszerzenie dostępu do kredytów.
Wspomniani członkowie rozległej sieci Visa będą mogli korzystać z innowacyjnej technologii Pagaya. Najnowsze oświadczenie Visa pojawiło się niemal miesiąc po tym, jak dostawca usług finansowych ogłosił zakończenie procesu przejęcia startupu płatniczego Currencycloud.
Pagaya opracowuje innowacyjne rozwiązania oparte na technologii poprzez wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Według firmy fintech, strategiczna relacja z Visa ułatwi partnerom handlowym i wydającym karty instytucjom finansowym korzystanie z sieci Visa. Leslie Gillin, Chief Growth Officer w Pagaya powiedział:
To przełomowe partnerstwo z Visa przyspieszy zdolność instytucji finansowych do wykorzystania naszej wysoce skutecznej technologii opartej na danych AI. Pagaya wykazała się historią dostarczania znacznego wzrostu dla wszystkich naszych partnerów. Zależy nam na tym, aby Visa, jej partnerzy handlowi i emitujące instytucje finansowe korzystały z naszej zdolności do dostarczania usług na skalę. Z niecierpliwością czekamy na wspólne wysiłki w celu zintegrowania tych partnerów w nadchodzących miesiącach.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy Visa zawiązała kilka partnerstw. Ich celem było zwiększenie adopcji rozwiązań opartych na technologii w globalnej branży usług finansowych i handlu detalicznego. W grudniu 2021 r. firma ogłosiła swój plan wspierania klientów poprzez usługi doradcze w zakresie kryptowalut.
Rozwój biznesu
Według Jacka Funda, dyrektora SVP i globalnego szefa działu Merchant Sales Partnerships w Visa, partnerstwo z Pagaya poszerzy bazę klientów jej partnerów.
Rozszerzanie dostępu do narzędzi i usług finansowych jest kluczowym celem Visa, podnosząc na duchu każdego i wszędzie, i jesteśmy podekscytowani współpracą z firmami, które wnoszą nowe technologie do tego wyzwania. do tego wyzwania. Dzięki partnerstwu z firmą Pagaya zapewniamy naszym klientom będącym bankami emisyjnymi oraz partnerom co-brandowym technologię nowej generacji, która pozwoli im rozszerzyć bazę klientów, zwiększyć współczynnik konwersji, zwiększyć siłę nabywczą, a tym samym zwiększyć przychody.