Curve, jedna z najszybciej rozwijających się super-aplikacji finansowych, wprowadziła ostatnio Curve Flex, aby zamienić przeszłe płatności z dowolnej karty na raty. Curve Flex jest unikalnym rywalem dla usług „Kup Teraz Płać Później” (BNPL).
W oficjalnym komunikacie, Curve wspomniał, że po otrzymaniu zgody od Financial Conduct Authority (FCA) w dniu 1 września, firma uruchomiła Flex w celu uproszczenia i ujednolicenia kredytów.
Curve przedstawiło kluczowe korzyści z Flex i wspomniało, że Curve Flex jest lepszy niż istniejące na rynku rozwiązania BNPL, ponieważ nie jest ograniczony do konkretnych kart, kont, sprzedawców lub produktów. W komunikacie możemy przeczytać:
Curve Flex bazuje na opatentowanej i zastrzeżonej przez Curve technologii Go Back in Time, aby umożliwić klientom konwersję prawie każdego zakupu dokonanego dowolną kartą powiązaną z platformą Curve w ciągu ostatnich 12 miesięcy na plan ratalny; wszystko, co klient musi zrobić, to przeciągnąć palcem, aby zapłacić później. Niezależnie od tego, czy klient chce podzielić zakup detaliczny, zamówienie internetowe, rachunek domowy, czy po prostu ma nieoczekiwaną potrzebę gotówki, musi tylko przeciągnąć palcem transakcję i wybrać liczbę rat.
Curve Flex
Firma wspomniała, że Curve Flex jest w fazie testów od września 2020 roku. Z funkcji skorzystało już około 1600 użytkowników wersji beta. Komentując najnowszą premierę, Shachar Bialick, założyciel i dyrektor generalny Curve, powiedział:
Po co zadowalać się sztywną kopią, skoro można mieć coś prawdziwego? Curve Flex jest prawie na pewno najbardziej elastycznym rozwiązaniem kredytowym na rynku. Dzięki braku ograniczeń dla sprzedawców i możliwości obsługi wszystkich kart Mastercard, Visa i Discover, Curve Flex zapewni klientom dostęp do łatwego i niedrogiego kredytu.
Paul Harrald, szef Curve Credit podsumował:
Curve daje klientom bezprecedensową możliwość przekształcenia transakcji dokonanych do roku wstecz w darmowe lub niskooprocentowane kredyty ratalne. Możliwość cofnięcia się w czasie i zapłacenia później na zawsze zmieni sposób, w jaki brytyjscy klienci myślą o zarządzaniu swoimi osobistymi finansami i przepływem gotówki.