Kultowa rezydencja Playboya wkrótce będzie miała swój dom w cyfrowej rzeczywistości. Znana na całym świecie marka lifestylowa nawiązała bowiem współpracę z The Sandbox (SAND), aby zbudować „MetaMansion” Playboya w metaverse.
W rzeczywistości, firma medialna planuje zadebiutować wirtualny odpowiednik prawdziwego budynku na platformie metaverse znanej jako The Sandbox. Jest to kontynuacja rozwoju strategii dotyczącej tego, co entuzjaści określają jako następną generację Internetu lub Web3.
Częścią MetaMansion będą mini-gry, miksery społeczne, zorganizowane wydarzenia i cykliczne wydania cyfrowych materiałów kolekcjonerskich. Będą one czerpać inspirację z ponad siedemdziesięciu lat istnienia marki.
Anybunny home? 🐰👀🏘 We're teaming up with none other than…. @playboy! 👯♀️
— The Sandbox (@TheSandboxGame) July 11, 2022
Together, we will be creating a Playboy MetaMansion social game inside #TheSandbox with #NFT collectibles & special experiences for the Rabbitar @PlayboyNFTs community! pic.twitter.com/3l6Wq6ncvt
Playboy wykorzysta NFT w metaverse
Inicjatywa rozszerza wcześniejsze próby Playboya, aby ugruntować swoją pozycję w obszarze kryptowalutowym przylegającym do Web3 z kolekcjami niewymiennych tokenów (NFT), doświadczeniami metaverse i nową platformą twórców o nazwie Centerfold.
Rachel Webber, główny oficer ds. marki i strategii w Playboyu oświadczyła:
Jesteśmy podekscytowani współpracą z The Sandbox i jego najlepszym w swojej klasie zespołem projektowym i deweloperskim. Dzięki temu zbudujemy treści najwyższej jakości, dostosowane do potrzeb Playboya doświadczenie w zakresie gier i społeczności w metaverse. Możliwość stworzenia tego środowiska w sposób, w który więcej osób może wkroczyć teraz w przestrzeni wirtualnej i zrobić to w naprawdę współczesny sposób, to coś, co jest dla nas bardzo ważne.
Playboy był na czele innowacji w branży rozrywkowej, gier, sztuki i celebrytów przez blisko siedem dekad. The Sandbox kontynuuje to dziedzictwo, zapewniając dynamiczną platformę dla następnej generacji kreatywności.
Sebastien Borget, COO i współzałożyciel The Sandbox powiedział:
Cieszymy się, że możemy wprowadzić jego bogate archiwum treści do metaverse i umożliwić prawdziwym fanom stanie się wirtualnymi sąsiadami tej ikonicznej marki podczas przyszłej, nadchodzącej sprzedaży LAND w trzecim kwartale 2022 roku.
Partnerstwo między Sandboxem a Playboyem rozszerza pionierską pracę, jaką Playboy wykonał w Web3. Playboy był jedną z pierwszych firm, które dołączyły do areny Web3 wiosną 2021 roku. Firma wypuściła wówczas drop NFT o nazwie Liquid Summer. Kolekcja Liquid Summer wyprzedała się w trzy minuty.
Playboy Rabbitars był nazwą pierwszego dużego projektu kolekcji NFT. Uruchomiono go w październiku 2021 roku. Właściciele Rabbitars i The Sandbox LAND otrzymają dostęp do ekskluzywnych działań wewnątrz środowiska marki Playboy.