Fintechowy gigant Revolut ogłosił uruchomienie swoich spersonalizowanych kart. Kreatywni klienci będą teraz mogli używać obrazów, tekstu, emoji lub artystycznych rysunków podczas projektowania spersonalizowanej karty Revolut.
Spersonalizowane karty Revolut
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowane i konfigurowalne przedmioty, Revolut wprowadza nowe spersonalizowane karty dla swoich klientów we Włoszech, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.
Opcje personalizacji obejmują obrazy, tekst, emoji i odręczne szkice, pozwalając ludziom na rysowanie na swoich kartach.
Poprzez aplikację Revolut, każdy klient może kreatywnie zaprojektować swoją kartę, przekształcając ją w unikalny egzemplarz. Wszystkie elementy projektu zostaną wygrawerowane laserowo na metalowych kartach dla klientów posiadających plan Revolut Metal i wydrukowane dla wszystkich innych planów: Standard, Plus i Premium.
Klienci mogą dostosować karty w różnych kolorach i z różnych materiałów, w zależności od ich aktualnego planu abonamentowego.
Po przejściu na plan Metal, klienci otrzymają ekskluzywne karty metalowe o gramaturze 18g, wykonane z pojedynczego arkusza wzmocnionej stali, dostępne w kolorach lawendowym, złotym, różowym, srebrnym, szarym i czarnym. Spersonalizowane karty są dostępne od 2,99 euro.
Revolut i rynek personalizacji
W swoim komunikacie Revolut podkreśla, jak personalizacja przedmiotów przez klienta sprawia, że czuje się on kreatywny i związany z samym przedmiotem. Alan Chang, Chief Revenue Officer w Revolut, powiedział:
Oczekiwania klientów są z dnia na dzień coraz wyższe, a trendy personalizacji ewoluują w kierunku urządzeń mobilnych, personalizacji w czasie rzeczywistym, szybkiej wysyłki spersonalizowanych przedmiotów i funkcji „zapisz na później”. Rewitalizacja naszych planów za pomocą nowej funkcji kart spersonalizowanych powinna znacznie zwiększyć zaufanie i zasobność portfela naszych klientów. To zachęcające, aby zobaczyć, jak popularne są nasze plany do tej pory i myślimy, że Spersonalizowane Karty będą atrakcyjnym i popularnym dodatkiem do naszej istniejącej oferty.
Zasadniczo, Revolut wyjaśnia również, że klienci zainteresowani personalizacją swoich produktów, są skłonni zapłacić więcej i czekać dłużej, aby otrzymać unikalny, ręcznie wykonany przedmiot, który ich wyróżnia.
Analiza sposobu wydawania pieniędzy przez Włochów
Zeszłego lata Revolut przeanalizował dane dotyczące wydatków swoich ponad 650 000 włoskich użytkowników, aby zrozumieć, jak będą wyglądały wakacje w 2021 roku.
Jesteśmy w rok po pierwszej pandemii, która nadal nie wykazuje tego samego poziomu, co przed pandemią. Turyści wydają znacznie mniej pieniuędzy i wyraźnie preferują wynajem samochodów i mieszkań, niż transport publiczny i hotele.
W praktyce, zgodnie z wynikami badań, jedynie 26% wszystkich wydatków miało miejsce za granicą, w porównaniu z 20% w roku poprzednim.
Jeśli chodzi o dystans społeczny, wydaje się, że Włosi wybraliby wypożyczone samochody, zwiększając wydatki na tę usługę o 22% w porównaniu do 2019 roku. Mieszkania odnotowały 34% wzrost wydatków na poziomie 425 euro na osobę.