Fintechowy gigant Revolut ogłosił uruchomienie swoich spersonalizowanych kart. Kreatywni klienci będą teraz mogli używać obrazów, tekstu, emoji lub artystycznych rysunków podczas projektowania spersonalizowanej karty Revolut.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowane i konfigurowalne przedmioty, Revolut wprowadza nowe spersonalizowane karty dla swoich klientów we Włoszech, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.
Opcje personalizacji obejmują obrazy, tekst, emoji i odręczne szkice, pozwalając ludziom na rysowanie na swoich kartach.
Poprzez aplikację Revolut, każdy klient może kreatywnie zaprojektować swoją kartę, przekształcając ją w unikalny egzemplarz. Wszystkie elementy projektu zostaną wygrawerowane laserowo na metalowych kartach dla klientów posiadających plan Revolut Metal i wydrukowane dla wszystkich innych planów: Standard, Plus i Premium.
Klienci mogą dostosować karty w różnych kolorach i z różnych materiałów, w zależności od ich aktualnego planu abonamentowego.
Po przejściu na plan Metal, klienci otrzymają ekskluzywne karty metalowe o gramaturze 18g, wykonane z pojedynczego arkusza wzmocnionej stali, dostępne w kolorach lawendowym, złotym, różowym, srebrnym, szarym i czarnym. Spersonalizowane karty są dostępne od 2,99 euro.
W swoim komunikacie Revolut podkreśla, jak personalizacja przedmiotów przez klienta sprawia, że czuje się on kreatywny i związany z samym przedmiotem. Alan Chang, Chief Revenue Officer w Revolut, powiedział:
Oczekiwania klientów są z dnia na dzień coraz wyższe, a trendy personalizacji ewoluują w kierunku urządzeń mobilnych, personalizacji w czasie rzeczywistym, szybkiej wysyłki spersonalizowanych przedmiotów i funkcji "zapisz na później". Rewitalizacja naszych planów za pomocą nowej funkcji kart spersonalizowanych powinna znacznie zwiększyć zaufanie i zasobność portfela naszych klientów. To zachęcające, aby zobaczyć, jak popularne są nasze plany do tej pory i myślimy, że Spersonalizowane Karty będą atrakcyjnym i popularnym dodatkiem do naszej istniejącej oferty.
Zasadniczo, Revolut wyjaśnia również, że klienci zainteresowani personalizacją swoich produktów, są skłonni zapłacić więcej i czekać dłużej, aby otrzymać unikalny, ręcznie wykonany przedmiot, który ich wyróżnia.
Zeszłego lata Revolut przeanalizował dane dotyczące wydatków swoich ponad 650 000 włoskich użytkowników, aby zrozumieć, jak będą wyglądały wakacje w 2021 roku.
Jesteśmy w rok po pierwszej pandemii, która nadal nie wykazuje tego samego poziomu, co przed pandemią. Turyści wydają znacznie mniej pieniuędzy i wyraźnie preferują wynajem samochodów i mieszkań, niż transport publiczny i hotele.
W praktyce, zgodnie z wynikami badań, jedynie 26% wszystkich wydatków miało miejsce za granicą, w porównaniu z 20% w roku poprzednim.
Jeśli chodzi o dystans społeczny, wydaje się, że Włosi wybraliby wypożyczone samochody, zwiększając wydatki na tę usługę o 22% w porównaniu do 2019 roku. Mieszkania odnotowały 34% wzrost wydatków na poziomie 425 euro na osobę.