Revolut uruchamia personalizowane karty

ikona publikacji - ciemny
Opublikowano: 5 listopada 2021
ikona autora biały
revolut

Fintechowy gigant Revolut ogłosił uruchomienie swoich spersonalizowanych kart. Kreatywni klienci będą teraz mogli używać obrazów, tekstu, emoji lub artystycznych rysunków podczas projektowania spersonalizowanej karty Revolut.

Spersonalizowane karty Revolut

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowane i konfigurowalne przedmioty, Revolut wprowadza nowe spersonalizowane karty dla swoich klientów we Włoszech, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.

Opcje personalizacji obejmują obrazy, tekst, emoji i odręczne szkice, pozwalając ludziom na rysowanie na swoich kartach.

Poprzez aplikację Revolut, każdy klient może kreatywnie zaprojektować swoją kartę, przekształcając ją w unikalny egzemplarz. Wszystkie elementy projektu zostaną wygrawerowane laserowo na metalowych kartach dla klientów posiadających plan Revolut Metal i wydrukowane dla wszystkich innych planów: Standard, Plus i Premium.

Klienci mogą dostosować karty w różnych kolorach i z różnych materiałów, w zależności od ich aktualnego planu abonamentowego.

Po przejściu na plan Metal, klienci otrzymają ekskluzywne karty metalowe o gramaturze 18g, wykonane z pojedynczego arkusza wzmocnionej stali, dostępne w kolorach lawendowym, złotym, różowym, srebrnym, szarym i czarnym. Spersonalizowane karty są dostępne od 2,99 euro.

Revolut i rynek personalizacji

W swoim komunikacie Revolut podkreśla, jak personalizacja przedmiotów przez klienta sprawia, że czuje się on kreatywny i związany z samym przedmiotem. Alan Chang, Chief Revenue Officer w Revolut, powiedział:

Oczekiwania klientów są z dnia na dzień coraz wyższe, a trendy personalizacji ewoluują w kierunku urządzeń mobilnych, personalizacji w czasie rzeczywistym, szybkiej wysyłki spersonalizowanych przedmiotów i funkcji "zapisz na później". Rewitalizacja naszych planów za pomocą nowej funkcji kart spersonalizowanych powinna znacznie zwiększyć zaufanie i zasobność portfela naszych klientów. To zachęcające, aby zobaczyć, jak popularne są nasze plany do tej pory i myślimy, że Spersonalizowane Karty będą atrakcyjnym i popularnym dodatkiem do naszej istniejącej oferty.

Zasadniczo, Revolut wyjaśnia również, że klienci zainteresowani personalizacją swoich produktów, są skłonni zapłacić więcej i czekać dłużej, aby otrzymać unikalny, ręcznie wykonany przedmiot, który ich wyróżnia.

Analiza sposobu wydawania pieniędzy przez Włochów

Zeszłego lata Revolut przeanalizował dane dotyczące wydatków swoich ponad 650 000 włoskich użytkowników, aby zrozumieć, jak będą wyglądały wakacje w 2021 roku.

Jesteśmy w rok po pierwszej pandemii, która nadal nie wykazuje tego samego poziomu, co przed pandemią. Turyści wydają znacznie mniej pieniuędzy i wyraźnie preferują wynajem samochodów i mieszkań, niż transport publiczny i hotele.

W praktyce, zgodnie z wynikami badań, jedynie 26% wszystkich wydatków miało miejsce za granicą, w porównaniu z 20% w roku poprzednim.

Jeśli chodzi o dystans społeczny, wydaje się, że Włosi wybraliby wypożyczone samochody, zwiększając wydatki na tę usługę o 22% w porównaniu do 2019 roku. Mieszkania odnotowały 34% wzrost wydatków na poziomie 425 euro na osobę.

Kategoria wpisu:

Podobne tematy

ICO i STO - nowoczesne rozwiązania do gromadzenia kapitału

W obecnych niepewnych czasach wiele osób poszukuje sposobu do zwiększenia swoich zarobków, przeciwdziałania szkodliwej dla zgromadzonych oszczędności inflacji, czy też rozpoczęcia bądź rozwinięcia własnego projektu. Jednymi z ciekawszych sposobów na ostatni z wymienionych mogą być emisje ICO i STO, czyli coinów i tokenów bezpośrednio powiązanych z tak modnymi aktualnie kryptowalutami, smart kontraktami i blockchainem. Jeśli […]

Co to jest phishing i jak się przed nim uchronić?

Takie działanie polega na wysyłaniu przez osoby atakujące złośliwych e-maili, których celem jest częstokroć wyłudzenie informacji. Niejednokrotnie zależy im na skłonieniu użytkowników do ujawnienia danych finansowych, uwierzytelniających w rozmaitych systemach lub innych poufnych. Phishing jest przykładem socjotechniki - czyli zbioru technik, które oszuści wykorzystują do manipulowania ludzkim zachowaniem. Obejmują fałszerstwo, przeinaczanie i kłamstwo - wszystkie […]

USA reguluje technologię nadzoru i algorytmy

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) rozpoczęła procedurę mającą na celu uregulowanie technologii nadzoru, algorytmów i bezpieczeństwa danych. #BREAKING: @FTC explores rules cracking down on commercial surveillance and lax data security practices: https://t.co/xnYlPO2dFJ #privacy /1 — FTC (@FTC) August 11, 2022 Agencja opublikowała wstępne zawiadomienie o proponowanych przepisach. Urzędnicy poprosili społeczeństwo o komentarze na temat komercyjnego […]

Współpraca Wise z Plaid daje klientom dostęp do 6000 aplikacji w USA

Wise zawarł umowę open finance z Plaid, aby dać swoim 13 milionom klientów dostęp do tysięcy aplikacji. Z pomocą narzędzia Plaid Core Exchange, klienci są teraz w stanie bezpośrednio połączyć swoje amerykańskie konta Wise z ponad 6000 aplikacji, w tym Venmo, Robinhood, Truebill i Chime. Partnerstwo pozwoli klientom Wise na "wygodne i bezpieczne" przenoszenie pieniędzy […]

Czym jest Rynek Niedźwiedzia i Rynek Byka?

Jeśli chodzi o giełdę, istnieją dwa charakterystyczne wyrazy, które należy wziąć pod uwagę: byk i niedźwiedź. W języku parkietu rynek niedźwiedzia oznacza, że akcje spadają o 20% lub więcej, natomiast hossa (byk) sygnalizuje, że wartości aktywów znacznie wzrastają. Oba te zjawiska są częścią cyklu życia giełdowego, bowiem każdy z nas będzie miał swój udział w […]
0 0 Głosy
Oceń artykuł
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
© FintechPortal.pl 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
star