Facebook Twitter Instagram
    piątek, 9 czerwca
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Portal
    • Newsy
    • Sztuczna inteligencja
    • Podstawy finansów
      • Ekonomia
    • CBDC
    • Inwestycje
    • Blockchain
      • Kryptowaluty
    • Portfele cyfrowe
    Fintech Portal
    You are at:Strona główna » Wykorzystywanie MARtech w social mediach
    Newsy

    Wykorzystywanie MARtech w social mediach

    Patryk ChodynieckiBy Patryk Chodyniecki22 grudnia 2022018 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    MARtech
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Technika marketingu, czyli MarTech i stosowne oprogramowanie mogą przynieść korzyści dla Twojej strategii w zakresie mediów społecznościowych. Ważne jest, aby marketerzy B2B rozumieli najnowsze techniki marketingu w mediach społecznościowych, aby skutecznie realizować swoją strategiczną wizję. Dzisiaj najlepsze Social Media nie powstają tak po prostu. Wymagają one starannego rozwoju, zarządzania i pomiarów, a istnieje coraz większa liczba oprogramowania i narzędzi, które mogą Ci w tym pomóc. W tym artykule badamy, w jaki sposób technologia i oprogramowanie marketingowe zmieniają sposób, w jaki firmy korzystają z mediów społecznościowych, oraz jakie korzyści może przynieść technologia marketingowa MarTech.

    Zalety marketingu w mediach społecznościowych, a MARtech

    Obecność w mediach społecznościowych ma kluczowe znaczenie dla współczesnego biznesu. Marketing w mediach społecznościowych, może oferować wsparcie z zakresu:

    • generowania i zwiększania świadomość marki
    • zaprezentowania marki
    • przyciągania nowych obserwujących i nawiązywania nowych znajomości
    • docierania do potencjalnych, nowych klientów
    • zbierania informacji o trendach rynkowych
    • budowania przywództwa 
    • tworzenia ukierunkowanych kampanii
    • zwiększania konwersji i sprzedaży
    • uzyskiwania opinii klientów

    Jednak tworzenie i utrzymywanie spójnej obecności w mediach społecznościowych jest czasochłonne i często nie jest wdrażane w mniejszych firmach. To tutaj narzędzia marketingowe i automatyzacyjne mogą przynieść rzeczywistą wartość dodaną.

    Oprogramowanie do marketingu w mediach społecznościowych, a MARtech

    Rozwijające się firmy muszą żonglować dużymi ilościami treści i szeregiem działań w mediach społecznościowych, w tym tworzyć content we właściwym czasie, kierować reklamy do właściwych odbiorców, planować posty oraz monitorować i analizować zaangażowanie użytkowników. Oprogramowanie do marketingu w mediach społecznościowych pomaga zespołom marketingowym B2B i firmom zarządzać i skalować ich strategie i kampanie w social mediach.

    Dostępnych jest wiele narzędzi programowych, które mogą pomóc firmom w tym zakresie poprzez:

    • kierowania swojej reklamy do właściwych odbiorców
    • prowadzenie kampani w mediach społecznościowych
    • stosowanie innowacyjnych technik marketingu w mediach społecznościowych

    Istnieją 3 podstawowe rodzaje technik marketingu w mediach społecznościowych:

    • narzędzia marketingu treści
    • narzędzie do zarządzania danymi
    • narzędzia do zarządzania relacjami z klientami (CRM)

    Niezależnie od tego, czy chodzi o generowanie potencjalnych klientów, odkrywanie nowych możliwości marketingowych, budowanie świadomości marki czy zarządzanie relacjami z klientami, istnieje technologia wspierająca te wysiłki. Niektóre narzędzia i oprogramowanie do mediów społecznościowych rozwiązują ten problem, łącząc wiele funkcji marketingu w mediach społecznościowych na jednej platformie, czyniąc ją opłacalną i przyjazną dla użytkownika.

    MarTech w marketingu w mediach społecznościowych

    MarTech obejmuje szereg programów i narzędzi zaprojektowanych, aby pomóc Ci osiągnąć cele marketingowe. Firmy często korzystają z zestawu technologii marketingowych dostosowanych do ich potrzeb – można to również nazwać „stosem mediów społecznościowych” lub „stosem MarTech”. Dziś stos MarTech to fundament nowoczesnego biznesu i klucz do kampanii marketingowych w digitalu i social mediach. Budowanie skutecznego stosu jest ważne dla skutecznego dotarcia do klientów i sprzedaży.

    Jakie są zalety stosu MarTech?

    Dzięki odpowiedniemu stosowi MarTech możesz uprościć i zoptymalizować proces marketingu w mediach społecznościowych oraz odkryć więcej sposobów na nawiązanie kontaktu z klientami i generowanie leadów. Możesz także zautomatyzować zasięg i przeprowadzać bardziej szczegółowe oceny skuteczności kampanii. MarTech może również pomóc w poprawie efektywności marketingu poprzez usprawnienie procesu marketingowego. Jest to bardzo pomocne przy obliczaniu zwrotu z inwestycji (ROI) wszelkich działań marketingowych.

    Najlepsze oprogramowanie do mediów społecznościowych, a MARtech

    Szczerze mówiąc, nie ma „najlepszego” oprogramowania do zarządzania mediami społecznościowymi. Różne narzędzia i oprogramowanie mediów społecznościowych koncentrują się na różnych aspektach marketingu w social mediach. Następujące czynniki ogólnie określają najkorzystniejsze narzędzie do rozważenia przez firmę:

    • budżet
    • ogólna strategia mediów społecznościowych
    • szersza strategia marketingu cyfrowego

    Dobry stos mediów społecznościowych powinien zawierać narzędzie do każdego aspektu marketingu w mediach społecznościowych. Oznacza to, że stos zazwyczaj składa się z następujących narzędzi:

    • planowanie na przyszłość, 
    • zamiana lub sprzedaż produktu, 
    • obsługa klienta
    • zbieranie danych
    • analiza procesu. 

    Chociaż istnieje wiele narzędzi marketingowych w mediach społecznościowych, niektóre są szczególnie przyjazne B2B, a inne jeszcze lepiej działają we wspieraniu małych firm o napiętych budżetach.

    Technologia marketingowa dla sprzedaży

    Narzędzia do sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania relacjami z klientami (CRM) są ważnymi składnikami dobrze zbudowanego stosu MarTech. Platforma sprzedażowa integrująca się z mediami społecznościowymi może pomóc zautomatyzować cały proces sprzedaży, od poszukiwania po konwersję.

    Narzędzia mediów społecznościowych do reklamy i promocji

    Reklama i promocja to niezbędne elementy marketingu w mediach społecznościowych. Narzędzia mediów społecznościowych stanowią podstawę rozwiązań, takich jak punkty pomocy technicznej, wirtualni asystenci, bazy wiedzy i nie wymagające podejmowania decyzji oprogramowanie, które zwiększa zaangażowanie. System CRM zapewnia scentralizowane rozwiązanie dla firm do zarządzania relacjami z klientami. Pomagają one zautomatyzować, zorganizować i zsynchronizować działania sprzedażowe, marketingowe i obsługę klienta firmy.

    Tanie narzędzia marketingowe 

    Wybór narzędzia mediów społecznościowych ostatecznie zależy od budżetu Twojej firmy. Przykładowo – Buffer jest doskonałym narzędziem marketingowym w mediach społecznościowych, które nie jest zbyt drogie, ale wciąż oferuje sposób na osiągnięcie wielu standardowych celów marketingowych. Współpracuje on z wieloma platformami mediów społecznościowych z jednego panelu, umożliwiając planowanie wielu postów z wyprzedzeniem i śledzenie ich analizy. Działa na Facebooku, LinkedIn, Instagramie, Twitterze i Pintereście.

    Inne przydatne narzędzia 

    Narzędzia marketingu w wyszukiwarkach, takie jak Google Ads i Microsoft Ads.

    Reklamuj się w mediach społecznościowych za pomocą LinkedIn Ads, Facebook Ads lub narzędzi takich jak AdEspresso i StitcherAds. Narzędzia te monitorują obserwujących, odbiorców i interakcje z firmami oraz wyświetlają ukierunkowane treści, aby przyciągnąć ich uwagę.

    Narzędzia integracji e-mail marketingu

    E-mail marketing jest prawdopodobnie najczęściej testowanym, analizowanym i skalowalnym kanałem marketingu w mediach społecznościowych. Oto kilka świetnych przykładów narzędzi do przesyłania wiadomości e-mail i oprogramowania do marketingu w mediach społecznościowych:

    • Lemlist: Platforma e-mailowa zorientowana na dostarczalność, która kładzie nacisk na optymalny czas i częstotliwość wysyłania wiadomości e-mail w celu zwiększenia współczynnika klikalności i otwarć.
    • Moosend: Niedrogie i przyjazne dla użytkownika narzędzie do marketingu e-mailowego, które oferuje bardzo wydajne rozwiązanie e-mail dla firm rozpoczynających tworzenie listy kontaktów.
    • Mailchimp: wszechstronna platforma e-mail marketingu, która specjalizuje się w masowych, transakcyjnych wiadomościach e-mail i automatyzacji w celu angażowania klientów i potencjalnych klientów poprzez ukierunkowane kampanie i zaawansowaną analizę danych.

    Narzędzia do monitorowania wzmianek o Twojej firmie w sieci

    Najlepszym sposobem śledzenia i monitorowania wzmianek o firmie w Internecie jest użycie zaawansowanego narzędzia do śledzenia online. Może to pomóc określić oczekiwania klientów oraz zoptymalizować profile biznesowe i kampanie wizerunkowe.

    Przykłady tych narzędzi obejmują:

    • Hootsuite: Wysoko oceniane narzędzie do śledzenia i analizy. Analiza zaangażowania i trendów regularnych postów i reklam w mediach społecznościowych w czasie rzeczywistym.
    • Alerty Google: bezpłatne narzędzie do monitorowania wyników firmowej wyszukiwarki Google. Przeszukuje blogi, filmy, posty marketingowe w mediach społecznościowych, dyskusje i wzmianki w książkach.
    • Sprout Social: Sprout daje użytkownikom dostęp do wzmianek na Facebooku, LinkedIn, Twitterze, Instagramie poprzez integrację z bezpłatną platformą Google Analytics.
    • Wzmianki: Pomaga wyszukiwać wzmianki o marce na blogach, stronach internetowych, w sieciach społecznościowych i forach przy użyciu predefiniowanych fraz.

    Narzędzia do generowania leadów

    Narzędzia do generowania leadów B2B to rodzaj oprogramowania zaprojektowanego w celu pomocy w generowaniu leadów. Często są one zautomatyzowane, aby zwolnić czas użytkowników i skupić się na rozwoju kampanii.

    Istnieją różne rodzaje narzędzi do generowania leadów w mediach społecznościowych i oprogramowania dostępnego do różnych celów. 

    Narzędzia marketingowe LinkedIn

    Lead Generation na LinkedIn to najskuteczniejsza platforma B2B do generowania leadów; LinkedIn to największa na świecie profesjonalna sieć internetowa.

    Najlepsze narzędzia marketingowe LinkedIn, które pomogą zwiększyć sprzedaż, to:

    • Campaign Manager: Kompleksowa platforma reklamowa, która umożliwia zakładanie i prowadzenie kont reklamowych oraz kampanii w jednym miejscu.
    • Reklamy dynamiczne LinkedIn: Są to reklamy spersonalizowane dla każdego obserwującego na podstawie informacji profilowych LinkedIn, takich jak stanowisko, nazwa firmy lub zdjęcie profilowe.
    • LinkedIn Sales Navigator (LSN): stworzony do sprzedaży B2B, LSN może być używany przez osoby indywidualne lub zespoły specjalistów ds. sprzedaży. Zawiera potężny zestaw funkcji wyszukiwania, które pozwalają kierować reklamy do określonych firm i osób, śledzić potencjalnych klientów i przyciągać potencjalnych klientów.

    Narzędzia marketingowe na Facebooku

    Facebook jest również wysoko ocenianą platformą marketingu społecznościowego z ponad 2 miliardami użytkowników i wysokim współczynnikiem konwersji.

    Najlepsze narzędzia marketingowe na Facebooku to:

    • Barometr strony na Facebooku: Zaprojektowany, aby sprawdzać stan Twojej strony na Facebooku za pomocą statystyk, takich jak zasięg, wirusowość, zaangażowanie, komentarze i inne. Porównuje również wyniki z wynikami innych witryn.
    • Reklamy na Facebooku: Twórz i prowadź ukierunkowane kampanie reklamowe o potencjalnej skuteczności.

    Przyszłość marketingu w mediach społecznościowych 

    Techniki marketingu w mediach społecznościowych będą nadal ewoluować i odgrywać ważną rolę w dzisiejszym biznesie. MarTech musi dostosowywać się do zmieniającego się otoczenia marketingowego, tak jak marketing tradycyjny. Przed zainwestowaniem w MarTech marketerzy powinni zapoznać się z następującymi trendami marketingowymi w mediach społecznościowych:

    • Generowaniu leadów: Media społecznościowe coraz częściej kładą nacisk na generowanie leadów, a trend ten będzie się nadal rozwijał.
    • Pełnej koncentracji na utrzymaniu: marketerzy wiedzą, że pozyskanie nowego klienta jest 5 razy droższe niż utrzymanie istniejącego. Powstanie więcej narzędzi, które pomogą utrzymać klientów.
    • Sztucznej inteligencji: za pomocą różnych narzędzi sztucznej inteligencji marketerzy mogą łatwo wybrać odpowiednią strategię marketingową w mediach społecznościowych dla swoich kampanii, śledzić odbiorców, analizować wydajność i nie tylko.
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleSztuczna inteligencja nauczyła się wykrywać kaszel na podstawie zmian w sygnale WiFi
    Next Article TikTok zwiększył przejrzystość swoich algorytmów rekomendacji
    Patryk Chodyniecki

    Ostatnie artykuły w tej kategorii:

    Newsy By maciek

    Autor „Bitcoin Standard” zostaje doradcą ekonomicznym Salwadoru

    7 czerwca 2023
    Newsy By maciek

    SEC pozywa Binance i Coinbase. Jaka jest treść pozwów i czego możemy spodziewać się w przyszłości?

    7 czerwca 2023
    Newsy By maciek

    Nasdaq na nowym rocznym szczycie. Co ciągnie rynki akcji w górę i jakie są zagrożenia?

    2 czerwca 2023
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Newsy

    Autor „Bitcoin Standard” zostaje doradcą ekonomicznym Salwadoru

    By maciek7 czerwca 2023

    Saifedean Ammous, autor książki o Bitcoinie zatytułowanej The Bitcoin Standard, został mianowany doradcą ekonomicznym Salwadorskiego…

    Newsy

    SEC pozywa Binance i Coinbase. Jaka jest treść pozwów i czego możemy spodziewać się w przyszłości?

    By maciek7 czerwca 2023

    Amerykańska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC) kontynuuje kampanię przeciwko kryptowalutom, dodając dwóch bardzo znanych…

    Newsy

    Nasdaq na nowym rocznym szczycie. Co ciągnie rynki akcji w górę i jakie są zagrożenia?

    By maciek2 czerwca 2023

    Rynki akcji doświadczają obecnie pewnego boomu, który jest wyraźnie napędzany pozytywnymi oczekiwaniami związanymi z segmentem…

    Newsy

    Złoto wciąż walczy w pobliżu rekordowych poziomów. Trend wzrostowy jest nadal możliwy

    By maciek2 czerwca 2023

    Złoto wciąż znajduje się stosunkowo blisko swojego rekordowego poziomu, który wynosi około 2080 USD za…

    Kategorie
    • Akcje (4)
    • Aplikacje mobilne (4)
    • Banki (7)
    • Bezpieczeństwo (2)
    • Blockchain (2)
    • CBDC (13)
    • Ekonomia (5)
    • Giełdy kryptowalut (3)
    • Gospodarka (6)
    • Inwestycje (10)
    • Karty płatnicze (2)
    • Kredyty (2)
    • Kryptowaluty (6)
    • Newsy (558)
    • Płatności bezgotówkowe (5)
    • Podatki (1)
    • Podstawy finansów (5)
    • Porady i instrukcje (23)
    • Portfele cyfrowe (6)
    • Pożyczki (2)
    • Prawo (5)
    • Sztuczna inteligencja (79)
    • Tokeny (1)
    • Ubezpieczenia (2)
    • Wydarzenia (4)

    Autor „Bitcoin Standard” zostaje doradcą ekonomicznym Salwadoru

    SEC pozywa Binance i Coinbase. Jaka jest treść pozwów i czego możemy spodziewać się w przyszłości?

    Nasdaq na nowym rocznym szczycie. Co ciągnie rynki akcji w górę i jakie są zagrożenia?

    Złoto wciąż walczy w pobliżu rekordowych poziomów. Trend wzrostowy jest nadal możliwy

    © 2023 FintechPortal.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.