Skio pozyskuje 3,7 mln USD, aby pomóc markom na Shopify sprzedawać subskrypcje

ikona publikacji - ciemny
Opublikowano: 31 grudnia 2021
ikona autora biały
skio

Skio, startup, który ma na celu wyeliminowanie bólu związanego ze sprzedażą subskrypcji dla marek na Shopify, pozyskał 3,7 miliona dolarów w ramach rundy finansowania zalążkowego.

Kennan Davison, inżynier, który wcześniej pracował w Hulu i Pinterest, założył startup w kwietniu.

Opisuje on Skio jako fintech i firmę infrastrukturalną będącą pivotem z poprzedniego pomysłu, który przeszedł przez Y Combinator. Skio bierze na siebie takich operatorów jak ReCharge Payments, który również zbudował oprogramowanie do subskrypcji dla marek e-commerce i został wyceniony na 2,1 miliarda dolarów na początku tego roku po pozyskaniu 227 milionów dolarów.

Nowojorski startup pomaga markom Shopify sprzedawać subskrypcje poprzez zarządzanie i planowanie płatności, jak również wszystko, co dotyczy konsumenta. Np. budowanie portalu klienta do zarządzania subskrypcjami i zarządzania subskrypcjami SMS.

Twierdzi, że używa nowoczesnych frameworków, które pozwalają mu "budować znacznie szybciej" niż istniejące oferty. Davison powiedział:

Dzięki temu szybszemu budowaniu, jesteśmy w stanie zrobić coś lepszego niż obecne rozwiązania z kasą jednym kliknięciem z Shop Pay, co zwiększa konwersje; logowanie bez hasła, co zmniejsza liczbę biletów klientów; 10x szybsza edycja subskrypcji; gotowy do działania portal subskrypcji, który prowadzi do natychmiastowych doładowań; zniżki na subskrypcje grupowe i łatwa migracja z ReCharge.

Skio musi robić coś dobrze. Już teraz ma wielu klientów, w tym Bev, MatchaBar, Remedy Organics, Quokka Brew, Muddy Bites, Barukas, Simulate, Red Bay, Dandelion Chocolate, Siete Foods, Doe Lashes i Backbone.

Doświadczenie Davisona

Doświadczenie przedsiębiorcy z subskrypcjami sięga szkoły średniej. To wtedy zaczął on opuszczać zajęcia, aby tworzyć strony internetowe dla startupu Conscious Box. Następnie pracował jako inżynier w Hulu, gdzie zbudował aplikację do zarządzania rabatami subskrypcyjnymi. Następnie był inżynierem ds. rozwoju w Pinterest, gdzie, jak twierdzi, przeprowadził ponad 200 testów A/B w celu zwiększenia konwersji użytkowników.

Skio na razie pomaga tylko sprzedawcom na Shopify z subskrypcjami, ale celem jest pewnego dnia współpracować z firmami w "całym internecie".

Adjacent doprowadził do finansowania zalążkowego Skio. Nico Wittenborn założył firmę w zeszłym roku, skupiając się na firmach subskrypcyjnych mobile-first. Przed założeniem Adjacent, Nico pracował w Point Nine Capital i Insight Partners. Wspierał takie firmy jak Calm, Revolut, Prose, Oura i Reflectly.

W finansowaniu wzięło również udział wielu inwestorów-aniołów, w tym Daniel Rutberg i Moody Nashawaty z MuteSix, Shaan Puri, Jeremy Cai, CEO Italic, współzałożyciel Tilt i założyciel Magic Mind James Beshara, Julian Shapiro i Sahil Bloom, a także założyciele i kierownictwo takich firm jak Immi, Thingtesting, Taika, Smile.io, Literati, Linjer, Raycon, Cresicor, Carted, Orchard Analytics i Cohere.

Obecnie Skio zatrudnia pięciu pracowników, ale planuje przeznaczyć nowy kapitał na rozwój produktu i "agresywne zatrudnianie światowej klasy inżynierów oprogramowania".

Główny inwestor Wittenborn powiedział dla TechCrunch, że śledził ekosystem Shopify w ostatnich latach po dokonaniu podobnych inwestycji infrastrukturalnych w innych rozwijających się ekosystemach w przeszłości, takich jak Chainalysis w kryptowalutach, RevenueCat w branży mobilnej i OwnBackup w ekosystemie Salesforce. Wittenborn napisał za pomocą poczty elektronicznej.

Kiedy zostałem przedstawiony Kennanowi, uderzyło mnie, że buduje fundamentalny element dla usług subskrypcyjnych opartych na Shopify, a kilka rozmów referencyjnych z jego i potencjalnymi klientami szybko potwierdziło, że jego produkt jest znacznie bardziej obiecujący i elastyczny niż istniejące rozwiązani

Jest tylko jeden poważny konkurent, ReCharge, który najwyraźniej rozgościł się wygodnie z dominującą pozycją na rynku. To doprowadziło do frustracji w ekosystemie i stworzyło okazję dla kogoś takiego jak Kennan, aby się pojawić i wstrząsnąć sprawami z bardziej responsywnym, zintegrowanym produktem i lepszym wsparciem klienta.

Kategoria wpisu:

Podobne tematy

Revolut stworzy kryptowalutowy hub na Cyprze

Firma fintech Revolut rozpoczęła tworzenie nowego hubu kryptowalutowego na Cyprze, aby dostosować się do zasad lokalnego regulatora CySEC. Informacje o tym pojawiają się w lokalnych mediach. Hub pozwoli systemowi płatności na przeprowadzanie transakcji kryptowalutowych w UE. Przedstawiciele Revolut powiedzieli, że wspierają ścisłe środki ochrony klienta zaproponowane przez CySEC, aby zapobiec wszelkim rodzajom nadużyć na rynku […]

Chińscy giganci technologiczni przekazali władzom dane o algorytmach

Chińscy giganci technologiczni podzielili się szczegółami swoich algorytmów z regulatorami tego kraju. Informację na ten temat podał serwis CNBC. Chińska Administracja ds. Cyberprzestrzeni (CAC) opublikowała listę 30 algorytmów wraz z krótkim opisem ich przeznaczenia od firm, w tym opracowań gigantów technologicznych, takich jak Alibaba i Tencent. Według dokumentu algorytm firmy ByteDance dla chińskiej wersji TikTok […]

Hyundai utworzy instytut sztucznej inteligencji i robotyki

Hyundai ogłosił utworzenie fundacji Boston Dynamics AI Institute, która ma promować badania nad sztuczną inteligencją i robotyką. We are launching the @BostonDynamics AI institute to recruit talents in diverse areas such as #ArtificialIntelligence and robotics research through e.g. partnerships with universities. Learn more: https://t.co/gQpkX6NEA7 #HyundaiXbostondynamics pic.twitter.com/cmbJNIY3GS — Hyundai Worldwide (@Hyundai_Global) August 12, 2022 Organizacją pokieruje […]

Revolut uruchomi krypto usługi na Cyprze

Firma fintech Revolut otrzymała pozwolenie od Cypryjskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (CYSEC) na oferowanie usług kryptowalutowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG). Informację na ten temat podał serwis CoinDesk. Dostęp do produktów firmy będzie miało 17 mln klientów w EOG. Według Revolut, wybór jurysdykcji jest podyktowany głębokim reżimem regulacyjnym. Wyspiarski stan wcześniej przyciągnął kryptokompanie takie […]

ICO i STO - nowoczesne rozwiązania do gromadzenia kapitału

W obecnych niepewnych czasach wiele osób poszukuje sposobu do zwiększenia swoich zarobków, przeciwdziałania szkodliwej dla zgromadzonych oszczędności inflacji, czy też rozpoczęcia bądź rozwinięcia własnego projektu. Jednymi z ciekawszych sposobów na ostatni z wymienionych mogą być emisje ICO i STO, czyli coinów i tokenów bezpośrednio powiązanych z tak modnymi aktualnie kryptowalutami, smart kontraktami i blockchainem. Jeśli […]
0 0 Głosy
Oceń artykuł
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
© FintechPortal.pl 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
star