Skio pozyskuje 3,7 mln USD, aby pomóc markom na Shopify sprzedawać subskrypcje

ikona publikacji - ciemny
Opublikowano: 31 grudnia 2021
ikona autora biały
skio

Skio, startup, który ma na celu wyeliminowanie bólu związanego ze sprzedażą subskrypcji dla marek na Shopify, pozyskał 3,7 miliona dolarów w ramach rundy finansowania zalążkowego.

Kennan Davison, inżynier, który wcześniej pracował w Hulu i Pinterest, założył startup w kwietniu.

Opisuje on Skio jako fintech i firmę infrastrukturalną będącą pivotem z poprzedniego pomysłu, który przeszedł przez Y Combinator. Skio bierze na siebie takich operatorów jak ReCharge Payments, który również zbudował oprogramowanie do subskrypcji dla marek e-commerce i został wyceniony na 2,1 miliarda dolarów na początku tego roku po pozyskaniu 227 milionów dolarów.

Nowojorski startup pomaga markom Shopify sprzedawać subskrypcje poprzez zarządzanie i planowanie płatności, jak również wszystko, co dotyczy konsumenta. Np. budowanie portalu klienta do zarządzania subskrypcjami i zarządzania subskrypcjami SMS.

Twierdzi, że używa nowoczesnych frameworków, które pozwalają mu "budować znacznie szybciej" niż istniejące oferty. Davison powiedział:

Dzięki temu szybszemu budowaniu, jesteśmy w stanie zrobić coś lepszego niż obecne rozwiązania z kasą jednym kliknięciem z Shop Pay, co zwiększa konwersje; logowanie bez hasła, co zmniejsza liczbę biletów klientów; 10x szybsza edycja subskrypcji; gotowy do działania portal subskrypcji, który prowadzi do natychmiastowych doładowań; zniżki na subskrypcje grupowe i łatwa migracja z ReCharge.

Skio musi robić coś dobrze. Już teraz ma wielu klientów, w tym Bev, MatchaBar, Remedy Organics, Quokka Brew, Muddy Bites, Barukas, Simulate, Red Bay, Dandelion Chocolate, Siete Foods, Doe Lashes i Backbone.

Doświadczenie Davisona

Doświadczenie przedsiębiorcy z subskrypcjami sięga szkoły średniej. To wtedy zaczął on opuszczać zajęcia, aby tworzyć strony internetowe dla startupu Conscious Box. Następnie pracował jako inżynier w Hulu, gdzie zbudował aplikację do zarządzania rabatami subskrypcyjnymi. Następnie był inżynierem ds. rozwoju w Pinterest, gdzie, jak twierdzi, przeprowadził ponad 200 testów A/B w celu zwiększenia konwersji użytkowników.

Skio na razie pomaga tylko sprzedawcom na Shopify z subskrypcjami, ale celem jest pewnego dnia współpracować z firmami w "całym internecie".

Adjacent doprowadził do finansowania zalążkowego Skio. Nico Wittenborn założył firmę w zeszłym roku, skupiając się na firmach subskrypcyjnych mobile-first. Przed założeniem Adjacent, Nico pracował w Point Nine Capital i Insight Partners. Wspierał takie firmy jak Calm, Revolut, Prose, Oura i Reflectly.

W finansowaniu wzięło również udział wielu inwestorów-aniołów, w tym Daniel Rutberg i Moody Nashawaty z MuteSix, Shaan Puri, Jeremy Cai, CEO Italic, współzałożyciel Tilt i założyciel Magic Mind James Beshara, Julian Shapiro i Sahil Bloom, a także założyciele i kierownictwo takich firm jak Immi, Thingtesting, Taika, Smile.io, Literati, Linjer, Raycon, Cresicor, Carted, Orchard Analytics i Cohere.

Obecnie Skio zatrudnia pięciu pracowników, ale planuje przeznaczyć nowy kapitał na rozwój produktu i "agresywne zatrudnianie światowej klasy inżynierów oprogramowania".

Główny inwestor Wittenborn powiedział dla TechCrunch, że śledził ekosystem Shopify w ostatnich latach po dokonaniu podobnych inwestycji infrastrukturalnych w innych rozwijających się ekosystemach w przeszłości, takich jak Chainalysis w kryptowalutach, RevenueCat w branży mobilnej i OwnBackup w ekosystemie Salesforce. Wittenborn napisał za pomocą poczty elektronicznej.

Kiedy zostałem przedstawiony Kennanowi, uderzyło mnie, że buduje fundamentalny element dla usług subskrypcyjnych opartych na Shopify, a kilka rozmów referencyjnych z jego i potencjalnymi klientami szybko potwierdziło, że jego produkt jest znacznie bardziej obiecujący i elastyczny niż istniejące rozwiązani

Jest tylko jeden poważny konkurent, ReCharge, który najwyraźniej rozgościł się wygodnie z dominującą pozycją na rynku. To doprowadziło do frustracji w ekosystemie i stworzyło okazję dla kogoś takiego jak Kennan, aby się pojawić i wstrząsnąć sprawami z bardziej responsywnym, zintegrowanym produktem i lepszym wsparciem klienta.

Kategoria wpisu:

Podobne tematy

Złoto na nowych szczytach, jaka będzie jego przyszłość?

Złoto przełamało psychologiczny poziom 2 000 USD! Poszukiwanie bezpiecznej przystani dla kapitału inwestycyjnego to niekończący się proces, w którym pieniądze są przenoszone z jednego aktywa na drugie, w celu utrzymania wartości kapitału, a najlepiej jej zwiększenia. Złoto w ciągu ostatnich 6 miesięcy wykazało się wzorowym wzrostem - cena tego towaru zyskała ponad 24%. W tym […]

Rosnące stopy procentowe zawsze prowadziły do krachu giełdowego

W tej chwili akcje są mniej więcej na plusie. Jak na razie jest to powściągliwy wzrost, ale z czasem może się to zmienić. Wszystko obecnie kręci się wokół ostatniego posiedzenia Rezerwy Federalnej. My jednak dziś chcemy się skupić na obecnym cyklu stóp procentowych. I pokazać, co działo się z rynkiem akcji w przeszłości, gdy Fed […]

Swift chwali się wynikami pilotażu blockchaina dla danych z działań korporacyjnych

Międzybankowa kooperatywa Swift z powodzeniem zakończyła swój pilotażowy program działań korporacyjnych oparty na blockchainie, opisując go jako "przekonujące rozwiązanie". Pilotaż - przeprowadzony z sześcioma uczestnikami branży papierów wartościowych, w tym American Century Investments, Citi i Northern Trust - miał na celu zbadanie sposobów zmniejszenia kosztownych ograniczeń związanych z komunikowaniem istotnych wydarzeń korporacyjnych inwestorom. W wyniku […]

Amerykańscy scenarzyści porównują AI do plagiatu

Writers Guild of America East (WGA) stwierdziła, że algorytmy sztucznej inteligencji nie powinny być wykorzystywane do pisania. The WGA’s proposal to regulate use of material produced using artificial intelligence or similar technologies ensures the Companies can’t use AI to undermine writers’ working standards including compensation, residuals, separated rights and credits. #WGAStrong 🧵 1/7 — Writers […]

Te akcje spadły o kilkadziesiąt procent od swoich rekordów - Czy to czas, aby je kupić?

Przy niepokojących poziomach inflacji i rosnących stopach procentowych, które wprowadzają na rynek niedźwiedzie nastroje, ostatnie miesiące były trudne dla inwestorów skoncentrowanych na technologii, co widać na wykresie indeksu Nasdaq 100. Tymczasem rynki akcji prawdopodobnie pozostaną niestabilne. Jednak silne spółki będą w stanie przetrwać trudne czasy, a obecna seria problemów makroekonomicznych doprowadziła do obniżenia wycen niektórych […]
0 0 Głosy
Oceń artykuł
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
© FintechPortal.pl 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
star