Skio pozyskuje 3,7 mln USD, aby pomóc markom na Shopify sprzedawać subskrypcje

ikona publikacji - ciemny
Opublikowano: 31 grudnia 2021
ikona autora biały
skio

Skio, startup, który ma na celu wyeliminowanie bólu związanego ze sprzedażą subskrypcji dla marek na Shopify, pozyskał 3,7 miliona dolarów w ramach rundy finansowania zalążkowego.

Kennan Davison, inżynier, który wcześniej pracował w Hulu i Pinterest, założył startup w kwietniu.

Opisuje on Skio jako fintech i firmę infrastrukturalną będącą pivotem z poprzedniego pomysłu, który przeszedł przez Y Combinator. Skio bierze na siebie takich operatorów jak ReCharge Payments, który również zbudował oprogramowanie do subskrypcji dla marek e-commerce i został wyceniony na 2,1 miliarda dolarów na początku tego roku po pozyskaniu 227 milionów dolarów.

Nowojorski startup pomaga markom Shopify sprzedawać subskrypcje poprzez zarządzanie i planowanie płatności, jak również wszystko, co dotyczy konsumenta. Np. budowanie portalu klienta do zarządzania subskrypcjami i zarządzania subskrypcjami SMS.

Twierdzi, że używa nowoczesnych frameworków, które pozwalają mu "budować znacznie szybciej" niż istniejące oferty. Davison powiedział:

Dzięki temu szybszemu budowaniu, jesteśmy w stanie zrobić coś lepszego niż obecne rozwiązania z kasą jednym kliknięciem z Shop Pay, co zwiększa konwersje; logowanie bez hasła, co zmniejsza liczbę biletów klientów; 10x szybsza edycja subskrypcji; gotowy do działania portal subskrypcji, który prowadzi do natychmiastowych doładowań; zniżki na subskrypcje grupowe i łatwa migracja z ReCharge.

Skio musi robić coś dobrze. Już teraz ma wielu klientów, w tym Bev, MatchaBar, Remedy Organics, Quokka Brew, Muddy Bites, Barukas, Simulate, Red Bay, Dandelion Chocolate, Siete Foods, Doe Lashes i Backbone.

Doświadczenie Davisona

Doświadczenie przedsiębiorcy z subskrypcjami sięga szkoły średniej. To wtedy zaczął on opuszczać zajęcia, aby tworzyć strony internetowe dla startupu Conscious Box. Następnie pracował jako inżynier w Hulu, gdzie zbudował aplikację do zarządzania rabatami subskrypcyjnymi. Następnie był inżynierem ds. rozwoju w Pinterest, gdzie, jak twierdzi, przeprowadził ponad 200 testów A/B w celu zwiększenia konwersji użytkowników.

Skio na razie pomaga tylko sprzedawcom na Shopify z subskrypcjami, ale celem jest pewnego dnia współpracować z firmami w "całym internecie".

Adjacent doprowadził do finansowania zalążkowego Skio. Nico Wittenborn założył firmę w zeszłym roku, skupiając się na firmach subskrypcyjnych mobile-first. Przed założeniem Adjacent, Nico pracował w Point Nine Capital i Insight Partners. Wspierał takie firmy jak Calm, Revolut, Prose, Oura i Reflectly.

W finansowaniu wzięło również udział wielu inwestorów-aniołów, w tym Daniel Rutberg i Moody Nashawaty z MuteSix, Shaan Puri, Jeremy Cai, CEO Italic, współzałożyciel Tilt i założyciel Magic Mind James Beshara, Julian Shapiro i Sahil Bloom, a także założyciele i kierownictwo takich firm jak Immi, Thingtesting, Taika, Smile.io, Literati, Linjer, Raycon, Cresicor, Carted, Orchard Analytics i Cohere.

Obecnie Skio zatrudnia pięciu pracowników, ale planuje przeznaczyć nowy kapitał na rozwój produktu i "agresywne zatrudnianie światowej klasy inżynierów oprogramowania".

Główny inwestor Wittenborn powiedział dla TechCrunch, że śledził ekosystem Shopify w ostatnich latach po dokonaniu podobnych inwestycji infrastrukturalnych w innych rozwijających się ekosystemach w przeszłości, takich jak Chainalysis w kryptowalutach, RevenueCat w branży mobilnej i OwnBackup w ekosystemie Salesforce. Wittenborn napisał za pomocą poczty elektronicznej.

Kiedy zostałem przedstawiony Kennanowi, uderzyło mnie, że buduje fundamentalny element dla usług subskrypcyjnych opartych na Shopify, a kilka rozmów referencyjnych z jego i potencjalnymi klientami szybko potwierdziło, że jego produkt jest znacznie bardziej obiecujący i elastyczny niż istniejące rozwiązani

Jest tylko jeden poważny konkurent, ReCharge, który najwyraźniej rozgościł się wygodnie z dominującą pozycją na rynku. To doprowadziło do frustracji w ekosystemie i stworzyło okazję dla kogoś takiego jak Kennan, aby się pojawić i wstrząsnąć sprawami z bardziej responsywnym, zintegrowanym produktem i lepszym wsparciem klienta.

Kategoria wpisu:

Podobne tematy

Sztuczna inteligencja w samochodach może zapobiec korkom ulicznym

Zespół naukowców odkrył, że tempomat wyposażony w sztuczną inteligencję może pomóc w likwidacji korków na ulicach. W pięciodniowym eksperymencie na I-24 w Nashville w stanie Tennessee w USA wzięło udział 100 samochodów kierowanych przez ludzi. Każdy z nich wyposażony był w system tempomatów ze sztuczną inteligencją. Zespół zastosował dwa algorytmy: "planista prędkości" i "kontroler". Oba […]

Wielka Brytania uznaje porno deepfake za przestępstwo

Władze Wielkiej Brytanii rozpatrzą projekt ustawy zakazującej rozpowszechniania materiałów o wyraźnym zabarwieniu i deepfake porno bez zgody osób na nich przedstawionych. Taką informację podaje The Guardian. The Guardian donosi, że zdjęcia o charakterze seksualnym wykonane bez zgody za pomocą ukrytych kamer będą karalne. Zdelegalizowałaby również "whistleblowing" - rozpowszechnianie osobistych zdjęć w ramach zemsty. Zgodnie z […]

USA wezwały do wpisania samochodów-robotów na listę zagrożeń narodowych

Amerykańscy kongresmani zostali poproszeni o sprawdzenie importowanej z Chin technologii jazdy bezzałogowej pod kątem zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego. Takie informacje podaje Wired. Członek Izby Reprezentantów USA z Partii Republikańskiej, August Pflüger, wysłał do NHTSA odpowiedni list. Kongresman poprosił regulatora o odpowiedź na szereg pytań związanych z prześwietlaniem zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego przez chińskie firmy. Pozostaję […]

Konkurent Neuralink stworzył implant neuronowy do leczenia ślepoty

Firma Science, należąca do współzałożyciela Neuralink, Maxa Hodaka, zaprezentowała Science Eye, neuro-interfejs do leczenia chorób oczu, które wywołują ślepotę. Start-up skupia się na fotonice. Specjaliści firmy nie wszczepiają chipów głęboko do mózgu, jak robi to Neuralink, ale wykorzystują światło i nerw wzrokowy oka. Science Eye to cienka, szeroka na 2 mm folia LED, która jest […]

Flywire osiąga rekordowe przychody w III kwartale 2022 r.

Flywire, notowana na Nasdaq firma zajmująca się umożliwieniem i obsługą międzynarodowych płatności, podała wczoraj swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2022 roku. W ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 września 2022 r. przychody Flywire osiągnęły 95,2 mln USD, co oznacza wzrost o 40% w porównaniu z 67,8 mln USD w tym samym okresie ubiegłego roku. Całkowity […]
0 0 Głosy
Oceń artykuł
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
© FintechPortal.pl 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone
star